Việc làm AOBA Việt Nam

Cập nhật 29/09/2024 22:59
Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH AOBA Việt Nam
Guest Service Agent| Receptionist | Nhân viên Lễ Tân (Male)
AOBA Việt Nam
99 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/07/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Sơn Trà - Đà Nẵng

Mô tả công việc

PHẠM VI CÔNG VIỆC/SCOPE OF WORKS

Responsible for all activities relevant to the Front Desk such as the reception, check in - out, rooming of all Hotel guests, foreign exchange and assisting them with inquiries.

NHIỆM VỤ VÀ TRÁCH NHIỆM/DUTIES AND RESPONSIBILITIES

- Greet all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest’s name at every opportunity. -

- Register and rooms all arrivals according to established procedures

- Perform check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered completely into the hotel systems in accordance with reservation.

- Maintain cashier float and ensures accurate daily report of all money received. - Cash hotel guest’s personal and travelers checks and assists with currency exchange. - Keep abreast of all modifications to accounting policies and procedures. - Responsible and attends to guest’s request of using the service of safety box at all times- Knowledgeable of all special promotion procedures, for programs such as: Seasonal Packages, Radisson Rewards programs. - Attend to guest’s complaints, inquyries and requests, referees’ problems to supervisor- Guest Service Manager if he- she unable to assist.

- Familiar with other Radisson Hotels so that guest indicating any next destination on the registration card can be “sold” an onward booking to another Radisson Hotels- Do everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service.

- Perform the audit balances and prepares all works for audit in an orderly fashion. - When on night shift, checks night report, prepare the morning report and prepare all necessary forms for the guest arrival. - Maintain comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct forms to use, how to read telex, e-mail, messages, and how to interpret availability sources within the reservation systems. - Maintains exemplary deportment standards of behavior and appearance and attitude as expected in a Radisson Brand property- Take personal interest and pride to ensure that the front desk work area is kept clean and in an orderly state all times. - Endeavor to maintain the high standards of the hotel with particular regard to the importance of Radisson Rewards member and other VIP’s and with reference to hotel and to be a health or safety hazard.

Quyền lợi được hưởng

- Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for career development

Yêu cầu công việc

Minimum 1 year experience as GSA/Receptionist

High School or Vocational Certification in Hotel Management, Business Administration or related field.

01-year experiences in hotel or related discipline, or an equivalent combination of education and experience.

Yêu cầu hồ sơ

Hình thức nộp hồ sơ: (Tiếng Việt và Tiếng Anh)

1. Gửi trực tiếp về địa chỉ: 170 Võ Nguyên Giáp, Quận Sơn Trà, Đà Nẵng

2. Gửi CV về địa chỉ email tuyển dụng của Khách sạn

Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH AOBA Việt Nam
AOBA Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 10, tòa nhà Việt Á, số 9 phố Duy Tân, Phường Dịch Vọng Hậu

Xuất phát từ quan điểm: ”Con người chính là yếu tố quan trọng mang đến sự khác biệt và thành công cho mỗi doanh nghiệp”, AOBA Việt Nam được thành lập nhằm mục đích hỗ trợ và cung cấp các giải pháp hoàn chỉnh về nhân sự. Với đội ngũ sáng lập là những người đã từng du học tại Nhật Bản, giàu kinh nghiệm làm việc liên quan đến nhân sự, rất am hiểu văn hóa, con người và tác phong làm việc của người Nhật, chúng tôi đã, đang và sẽ nỗ lực hết sức mình để góp phần mang đến ”Chìa khóa thành công” cho các doanh nghiệp dựa theo nguyên tắc 3R: Right person – Đúng người, Right job – Đúng việc và Right time – Đúng lúc.

Những nghề phổ biến tại AOBA Việt Nam

Bạn làm việc tại AOBA Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo AOBA Việt Nam

AOBA Việt Nam

Click để đánh giá