Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
A.Mục tiêu công việc:
- Directly responsible for directing, building credit card product strategies. Develops and implements marketing plan to drive bussiness growth and bussiness strategy from time to time
- Conducts regular review on market trends and studies competitor activities to indentify opportunities
- Initiates product ideas and ongoing features/benefits tailored for each target segement.
- Operating, organizing the implementation of card service of SHBFC, specifically including:
+ Building and developing Card products and services
+ Develop card business strategy of Company;
+ Develop marketing programs and plans for Card products and services;
- Planning and implementing card business plans on all channels of the Company
- Training and coaching knowledge and skills about Card products and services
- Manage activities associated with partners to build utilities for card products
- Deploying credit card project at SHBFC
B.NHIỆM VỤ, TRÁCH NHIỆM CHÍNH
1.Directly responsible for directing, building credit card product strategies. Develops and implements marketing plan to drive bussiness growth and bussiness strategy from time to time
2.Build up business requirements descriptions for card products/features/processes, analyze the system's responsiveness; participate in deploying, testing, product/feature acceptance together with related departments and 3rd parties
3 Market and Customer research to build competitive card products and card features in line with the card business orientation at SHBFC. Develop processes, regulations, on the issuance, usage and payment of cards
4 Build up business requirements descriptions for card products/features/processes, analyze the system's responsiveness; participate in deploying, testing, product/feature acceptance together with IT and 3rd parties
5.Creates Credit Card sales, usage, activation, retention and other promotion campaigns in cooperation with MKT department
6.Other tasks related to Credit Card Product Development and Business management
7.Monitors and evaluates sales results and effectiveness metrics of the Credit Card products (CBA, SWOT analysis), proposes changes to improve sales results, effectiveness and optimal mix of sales channels
Yêu Cầu Công Việc
1.Bằng cấp
University graduated or above, preferably in other relevant economic disciplines such as Finance, Banking, ...
2.Kinh nghiệm
- Good English to work with foreign partners
- Management experience over time is determined by the number of years of seniority in actual management at least 3 years
- Understanding the unit's products, services, and policies
- Detail understanding of the card products and services' requirement
- Ability to develop processes, operations, and operate credit card products
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Xuất phát từ quan điểm: ”Con người chính là yếu tố quan trọng mang đến sự khác biệt và thành công cho mỗi doanh nghiệp”, AOBA Việt Nam được thành lập nhằm mục đích hỗ trợ và cung cấp các giải pháp hoàn chỉnh về nhân sự. Với đội ngũ sáng lập là những người đã từng du học tại Nhật Bản, giàu kinh nghiệm làm việc liên quan đến nhân sự, rất am hiểu văn hóa, con người và tác phong làm việc của người Nhật, chúng tôi đã, đang và sẽ nỗ lực hết sức mình để góp phần mang đến ”Chìa khóa thành công” cho các doanh nghiệp dựa theo nguyên tắc 3R: Right person – Đúng người, Right job – Đúng việc và Right time – Đúng lúc.