Các phòng ban đang tuyển dụng tại AOBA Việt Nam

Quản lý sản phẩm & dự án
Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Kỹ thuật
Tài chính - Kế toán
Công nghệ thông tin
Dịch vụ khách hàng
Marketing/ Truyền thông
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm AOBA Việt Nam

Cập nhật 14/03/2025 10:03
Tìm thấy 10 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH AOBA Việt Nam
Supervisor - HR & Administration (Work at Nguyen Chi Thanh Brewery)
AOBA Việt Nam
130 việc làm 11 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 28/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

Organizing and managing about administrative activities of the brewery

Implement policies and regimes related to salary and personnel, ensuring effective human resources, increasing productivity, and reducing costs; Manage training, recruitment, and hiring of workers outside the Brewery.

- Assist to perform the ceremonies of The Brewery

- Building and managing the ISO - HACCP system of the department

- Formulate and protect plans related to personnel such as labor norms, salary, recruitment, training, ... every year of the Brewery

- Monitor and implement the policies for the employees of the Brewery in accordance with the law and the Corporation.

- Collect monthly Time Attendance; Update monthly Annual Leave

- Manage and update information and records of employees at the Brewery

- Calculate monthly workdays in harmful or dangerous environments

Wages, policies:

- Update information related to personnel reporting to the Corporation and disseminate it to employees.

- Answer questions for employees about wages, personal income tax, regimes, policies ...

- Coordinate with the HC Department of Corporation to resolve policies and regimes for employees.

Recruitment:

- Make a request to recruit vacancies

- Filter candidates from the HR department

- Contact to invite candidates to interview and organize tests

Participate in interviews with Brewery leaders & complete the interview evaluation documents and send them to the HC Department

- Perform all procedure related to welcome new employees, internship, exit employees.

- Perform all payment of employee’s welfare benefits (sickness, maternity, condolence, marriage, birthday ...)

Training:

- Plan training to meet the needs of the units in the brewery.

- Organize the training schedule matching the activities of the unit.

- Manage & print the training classes’ document

Report on the implementation of the work of human resources management (month, quarter, year)

Prepare all Official Dispatch; decision; procedures related to human resources

Manage contracts of Labor service:

- - Control the workload of the external unit;

- - Complete payment monthly;

- - Prepare and liquidation of the contract

Perform other duties assigned by manager

Yêu Cầu Công Việc

University administrators administrative sectors, Archives or equivalent.

Have time actually worked at least 12 months in the same field of expertise.

Work required foreign language knowledge in reading comprehension level is basic professional documents / Expressing a simple way in familiar situations (equivalent to level A)

Jobs require computer use proficiency in Word, input and retrieve info on dedicated software; email, internet access and the average level of basic Excel

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
185 Nguyễn Chí Thanh, phường 7, Quận 5, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Giới tính: Nam
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH AOBA Việt Nam
AOBA Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 10, tòa nhà Việt Á, số 9 phố Duy Tân, Phường Dịch Vọng Hậu

Xuất phát từ quan điểm: ”Con người chính là yếu tố quan trọng mang đến sự khác biệt và thành công cho mỗi doanh nghiệp”, AOBA Việt Nam được thành lập nhằm mục đích hỗ trợ và cung cấp các giải pháp hoàn chỉnh về nhân sự. Với đội ngũ sáng lập là những người đã từng du học tại Nhật Bản, giàu kinh nghiệm làm việc liên quan đến nhân sự, rất am hiểu văn hóa, con người và tác phong làm việc của người Nhật, chúng tôi đã, đang và sẽ nỗ lực hết sức mình để góp phần mang đến ”Chìa khóa thành công” cho các doanh nghiệp dựa theo nguyên tắc 3R: Right person – Đúng người, Right job – Đúng việc và Right time – Đúng lúc.

Những nghề phổ biến tại AOBA Việt Nam

Bạn làm việc tại AOBA Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo AOBA Việt Nam

AOBA Việt Nam

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo