Việc làm Mỹ Phẩm Sammishop

Cập nhật 11/12/2024 15:46
Tìm thấy 10 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Bán Lẻ Sammishop
Trade Marketing Manager (Modern Trade)
Mỹ Phẩm Sammishop
66 việc làm 92 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 23/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
This position is responsible for coordinating the development of high-quality insights-driven channel & category strategies, and supporting Sales organization in the execution of Consumer and Channel Activation plans focused on in-store visibility and activation, distribution and (national) promo plan.

What We Ask

  • Education: University graduate in business administration, foreign trade, economics or related fields
  • Experience: At least 02 years of working experience in relevant positions for FMCG industry (experience in sales planning, and trade marketing is an advantage)
  • Skills:
  • Strong analytical skills and business mindset; Proven business management competency
  • Strong communication and influencing skills
  • Creative and passionate, willing to take on challenges
  • Proactive, confident and able to work under high pressure
  • Good command in English and computer skills


What We Offer

  • A purpose driven organisation – nourishing by nature
  • Empowering our people with the right level of autonomy
  • An international work environment that is friendly and inclusive – we are people focused and approachable
  • Enabling your creativity and entrepreneurship
  • Competitive compensation package


Vacancy Description

  • Co-develop data-driven Channel & Customer Plan across channels to grow numeric and weighted distribution in (selected) regions/areas. Align & integrate with Brand Plans. Set growth targets for distributors & customers within channel and identify gaps (& root causes)
  • Support Regional Sales teams/KAMs with Joint Business Planning, by providing compelling data & insights and supporting in aligning company goals with customer needs
  • Identify opportunities to further grow distribution of Hero SKUs across channels and improve exposure
  • Monitor key business indicators: Forecasts, volume, OSA%, Customer/Distributor/Channel contribution by category, Hero SKU distribution by channel & identify priority channels, customers and development opportunities
  • Support Manager Regional Sales/KAMs in strategically managing Field sales team by orienting team towards top priority customers/distributors/channels and supporting ‘Perfect Store’ execution (incl. shelf position, OSA) & providing feedback to brand managers
  • Define scope and target KPIs of Perfect Store program and identify tools to optimise Perfect Store elements, based on guidelines from Marketing team
  • Align activity calendar with customers/distributors and collaborate with (Field) Sales team in excellent execution of Customer and Channel Activation & (incl. look & feel of in-store activation, position on shelf, OSA etc.) and provide feedback of in-field execution to Marketing teams
  • Create planograms based on guidelines from Marketing, and land planograms and assortment with key customers and collect feedback for marketing
  • Systematically collect shop floor insights (incl. pack/product stand-out on shelf, competitor innovations) and feedback information to marketing
  • Understand the generated Channel & Customer Insights and able to translate to insight-based Channel Planning
  • Other tasks assigned by the Line Manager.


Staying true to who you really are, that is your starting point at FrieslandCampina. Because it is precisely by embracing our differences that we can grow together. We want to create a working environment that allows all employees to bring their best and authentic selves. If who we are suits you, but you're not sure if you're the best fit for the role, we still encourage you to apply so we can help you find the role that fits you best.
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Bán Lẻ Sammishop
Mỹ Phẩm Sammishop Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

SAMMI SHOP là chuỗi siêu thị mỹ phẩm chính hãng hàng đầu Việt Nam. Sau hơn 14 năm phát triển, Sammi Shop đã khẳng định được vị trí của mình trong ngành mỹ phẩm, trở thành địa chỉ mua hàng tin cậy của hơn 10 triệu khách hàng, với gần 30 cửa hàng trên toàn quốc tại các thành phố lớn như TP.HCM, Hà Nội, Quảng Ninh, Cần Thơ; Bắc Ninh, Thanh Hóa, Hải Phòng... Với sứ mệnh đem đến cho khách hàng những sản phẩm chất lượng cùng giá thành cạnh tranh, Sammi shop là đối tác chiến lược với nhiều thương hiệu mỹ phẩm nổi tiếng trên thế giới như Some by Mi, Dear.Klairs, Skin1004, 9 Wishes, By Wishtrend, I’m from, Bioderma, Vichy , La Roche Posay, Maybelline, Loreal,... Giờ đây, khách hàng có thể hoàn toàn yên tâm về chất lượng sản phẩm khi mua hàng tại Sammi Shop.

Chính sách bảo hiểm

  • Được đóng BHXH

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia các chương trình team building,
  • Du lịch….
  • Coffee

Lịch sử thành lập

  • Sammi Shop là chuỗi siêu thị mỹ phẩm chính hãng và uy tín hàng đầu Việt Nam. Hoạt động từ 2009 đến nay, Sammi đã có gần 10 năm kinh nghiệp trong công cuộc trở thành tên tuổi chủ lực của ngành mỹ phẩm tại Việt Nam.

Mission

Sammi đã hợp tác chính thức và phân phối độc quyền nhiều thương hiệu mỹ phẩm nổi tiếng trên thế giới như Maybelline, Loreal , Cosrx, Benton, Murad, Klairs , Bioderma, Vichy , Laroch Possay, Instree, By Wishtrend, I’m from … Khi đến với Sammi Shop, khách hàng có thể tìm mua được những sản phẩm chính hãng với giá cả cạnh tranh nhất trên thị trường. 

 

 

Những nghề phổ biến tại Mỹ Phẩm Sammishop

Bạn làm việc tại Mỹ Phẩm Sammishop? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Mỹ Phẩm Sammishop

Mỹ Phẩm Sammishop

Click để đánh giá