Mô tả công việc
Online sale management
- Propose plans to improve department, survey competitor & consumer shopping behavior
- Make the sale plan base on MD&039;s plan, Operation Plan to achieve the target
- Analyze customer complaints to come up with solutions to bring customers satisfaction
- Synthesize, analyze and report business results by program, week, month, quarter.
- To Understand online market, sale strend and customer behavior to provide suitable products for increasing sales.
- To work with related department for product content, promotion program & Media supprt for sale online promoting.
- Oversee the resolution of any arising issues orders, system, app
- To develop and mornitor key performance indicators ( Orders, Sales, Stock, price, .....)
- Assign, guide and supervise staff for planning, implementing and evaluating the results to ensure that all activities are operated well and on schedule.
Cash Management
- Provide solutions to ensure that debts and receivable documents are tracked in a timely manner to limit losses
- Ensure money and documents are collected in full, exactly, on time and according to the process
Manpower management
- Plan Monthly Division’s duty roster and manpower schedule
- Build and promote team work spirit
- Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity
- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development
- Make solution for sufficient manpower during business in ad- hoc situations
- Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing
- Identify potential staff for succession planning purposes
Expense control
- Provide solutions to optimize resources and increase productivities
- Provide tools to optimize delivery costs
- Focast and make the guidance for tool and equipment for reasonable using
Other duties
- Monitor all activities in store to ensure that store work as normal
- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager
- Opening & closing Store
Yêu cầu công việc
- Service orientation: customer service minded
- Good communication skill
- Good command of verbal English
- Prefer 3 years experience as the same position
- Have a polite, tactful and friendly attitude
- Ability to solve practical problems and deal with difficult situations
- University degree
- Have good understanding of the needs of customers
Quyền lợi
– Performance bonus
– Full salary social insurance
– 12 days annual leaves
– Premium healthcare
– Meal at canteen
– Training and learning development;
– Transportation allowance
– 13th month salary
– Many opportunities of development (transfer, promote)
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-12 02:25:02
Công ty TNHH Café Outspan Việt Nam là thành viên của Tập đoàn Quốc tế OLam (Singapore) - doanh nghiệp chuyên cung ứng các sản phẩm nông nghiệp và thực phẩm, hiện đã có mặt tại 60 quốc gia trên thế giới với 20 chủng loại sản phẩm; nằm trong top 40 công ty xuất khẩu hàng đầu, uy tín trên thị trường thế giới; đã có mặt tại Việt Nam từ năm 1996, phát triển hoạt động trên nhiều tỉnh - thành của Việt Nam như: Buôn Ma Thuột, Di Linh, Mê Linh, Pleiku, Đồng Nai….và là nhà xuất khẩu lớn nhất Việt Nam về các sản phẩm café, hạt điều và tiêu, vừa chính thức đi vào hoạt động tại Long An vào ngày 25/3/2010, với tổng vốn đầu tư 50 triệu USD.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2011
Mission
Đem lại những sự tốt nhất cho khách hàng.