Mô tả công việc
- Be the champion of the hotel’s offerings and local city’s culture and heritage by providing Concierge service including but not limiting to recommending and arranging reservations for dining, attractions and Capella Curates.
- Sending pre-arrival email to all guests to extend a warm welcome, to learn guest preferences (e.g. purpose of visit, guest preferences and special request), as well as, to offer assistance for any arrangements to create the best memorable experience for our guests.
- Checking the daily arrival list, highlighting VIPs and guests with special requests and or preferences, thereafter effectively communicate the information to the relevant departments.
- Communicate with housekeeping to ensure guest rooms are in perfect condition and that welcome amenities are set up prior to guest arrival.
- Plan and arrange set up for special occasions and or requests (e.g. birthdays and anniversary celebrations). Recognise and extend warm welcome to all VIPs and returning guests and maintain strong relations throughout their stay.
- Have a thorough understanding of all guest room features, hotel facilities and service amenities as well as emergency protocol in order to orientate guests effectively.
- Meet and greet guests upon arrival, provide personal check-in services at the Living Room, escort and conduct rooming orientation.
- Perform private check-out service and ensure that all billing details are accurate before presenting final bill to the guest for payment.
- Maintain the upkeep of the Living Room by ensuring that all areas are kept neat, clean and organised at all times.
- Engages in meaningful conversation with guests on their comfort, stay experience preferences, and provide suggestions to enhance their stay. Log the information gathered under the appropriate system.
- Ensures accurate recording of all reservations and arrangements made by logging them under the appropriate system and preparing confirmation letter for guests’ reference.
- Assists guests in running errands and occasionally accompanying them off-site with approval from higher management.
- Promote cross selling of special rates and or promotional activities within the hotel to maximize revenue generation.
- Handle any service ‘Glitches’ and report it under the appropriate system, resolve the issue and ensure that corrective actions and service recovery follow ups are action upon in a timely manner.
- Review the level of guest satisfaction through comment cards, direct feedback and or other relevant channels to identify and provide suggestions for improvement.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Participating social insurance, health insurance and unemployment insurance at the contracted salary
- Enjoy monthly service fee with high rate
- Be rewarded on holidays, New Year, and special occasions of the year
- 13th month salary bonus according to revenue
- Participating in periodic team bonding activities
- Develop career in a dynamic and professional international working environment
Yêu cầu công việc
- Diploma of college or university preferably in Hotel/Hospitality Management
Work Experience
- At least 1 year experience in similar role in luxury hotels/resorts
- Concierge experience is of advantage
Technical Skills
- Excellent interpersonal skills with personable character, good at cultivating strong guest relations
- Very good command in spoken and written English
- Knowledge in Property Management System (e.g. OPERA)
- Competent computing skills (e.g. Microsoft Office)
Yêu cầu hồ sơ
Attach latest CV with title [Position] - [Full name]
Mirae Asset Securities (Vietnam) cung cấp dịch vụ quản lý tài sản toàn diện thông qua việc phân bổ tài sản đầu tư chuyên nghiệp để đáp ứng nhu cầu cá nhân và sở thích của các khách hàng của chúng tôi.
Chuyên viên quản lý tài sản của chúng tôi đến từ các công ty quản lý quỹ đầu tư sẽ giúp tối ưu hóa danh mục đầu tư dựa trên các phân tích chuyên sâu về thị trường tài chính, luôn đảm bảo phân bổ tài sản phù hợp với sở thích và nhu cầu cụ thể của từng khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN, … theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Team-building như team-building games, trò chơi tập thể
- Du lịch hàng năm
- Picnic, outing theo quý
- Các cuộc thi và sự kiện nội bộ như cuộc thi tài năng, thi thể thao, hay tổ chức các sự kiện văn hóa, nghệ thuật
Lịch sử thành lập
- Năm 2007, Thành lập Công ty cổ phần chứng khoán Mirae Asset. Vốn Điều lệ: 300.000.000.000 VND
- Năm 2009, Đổi tên thành Công ty Cổ phần chứng khoán Mirae Asset (Việt Nam). Thành lập chi nhánh ở Hà Nội
- Năm 2011, Thay đổi địa điểm trụ sở chính tại TPHCM
- Năm 2013, Bổ nhiệm Tổng Giám Đốc / Đại diện theo pháp luật mới
- Năm 2015, UBCKNN chấp thuận việc chuyển đổi loại hình doanh nghiệp của Công ty thành Công ty TNHH một thành viên; do đó Công ty là một trong những công ty chứng khoán 100% vốn nước ngoài đầu tiên tại Việt Nam. UBCKNN chấp thuận giao dịch chuyển nhượng cổ phần để Mirae Asset Wealth Management (HK) Limited sở hữu toàn bộ vốn điều lệ của Công ty. Đổi tên thành Công ty Cổ phần Chứng khoán Mirae Asset Wealth Management (Việt Nam)
- Năm 2016, Tăng vốn lên 700 tỷ
- Năm 2017, Mở trụ sở chính tại tòa nhà Le Meridien Saigon Hồ Chí Minh. Tăng vốn điều lệ: 60 Triệu đô. Tổng vốn điều lệ: 2000 tỷ đồng (90 Triệu đô). Đổi tên thành Công ty Trách nhiệm Hữu hạn Chứng khoán Mirae Asset (Việt Nam)
- Năm 2018, Đưa hệ thống giao dịch phái sinh vào hoạt động và cung cấp dịch vụ cho khách hàng. Chính thức mở rộng và vận hành 8 văn phòng trên khắp Việt Nam. Tăng vốn điều lệ lên 4.300 Tỷ VND
- Năm 2019, Tăng vốn điều lệ lên 5.455 tỷ
- Năm 2021, Mở trụ sở chính tại tòa nhà Le Meridien Saigon Hồ Chí Minh. Đổi tên thành Công ty Trách nhiệm Hữu hạn Chứng khoán Mirae Asset (Việt Nam)
Mission
Mang lại giá trị bền vững và tạo ra những cơ hội đầu tư tốt nhất cho khách hàng.
Review Chứng khoán Mirae Asset Việt Nam
Môi trường không có cơ hội thăng tiến (GL)
Môi trường làm việc tốt (GL)