Mô tả công việc
Assisting in Managing Work, Projects, Policies, and Standards for Purchasing Across Departments
• Assists with generating and providing accurate and timely results in the form of reports, presentations, etc.
• Compiles, codes, categorizes, calculates, tabulates, audits, or verifies information or data.
• Assures sanitation compliance.
• Assists Executive Chef in all aspects of purchasing (e.g., Food, Beverage and Controllable) to ensure quality and profitability.
• Orders all food and beverage based on business needs.
• Assists Executive Chef in maintaining/lower budgeted food/controllable costs.
• Assists in enforcing first in/first out inventory rotation for all storeroom products.
• Maintains sanitation and safety standards as specified in the brand guidelines.
• Ensures that proper safeguards are in effect for the security of the food and beverage storeroom assets.
• Enforces item use-up with storeroom personnel and kitchen management to keep inventory at lowest level possible levels.
• Communicates with kitchen, restaurant management and vendors to ensure timing of deliveries satisfies advanced food production needs.
• Checks invoice on goods received against shipment to ensure quantity, quality, weights and purchase specifications are as ordered.
• Uses existing computer programs to perform daily and period end food and beverage costs.
• Maintains inventory controls for proper levels, dating, rotation, requisitions, etc.
• Completes administrative tasks on a timely basis (e.g., C-7s, menu costing, general office duties).
• Completes period end inventory according to Food and Beverage and Accounting standard operation procedures.
• Calculates figures for food and beverage inventory.
• Ensures that price and product availability issues are communicated as needed to the F & B Director and Executive Chef.
• Assists in receiving and inspecting all deliveries.
• Maintains an accurate controllable log and beverage perpetual.
• Ensures accurate administration of all invoices, and adherence to proper bookkeeping procedures.
Demonstrating and Applying Accounting Knowledge to Purchasing Operations
• Demonstrates knowledge of job-relevant issues, products, systems, and processes.
• Uses computers and computer systems (including hardware and software) to program, write software, set up functions, enter data, or process information.
• Uses relevant information and individual judgment to determine whether events or processes comply with laws, regulations, or standards.
• Keeps up-to-date technically and applying new knowledge to your job.
Quyền lợi được hưởng
• Annual Leaves
• Working 5 days per week - off 2 days per week
• Follow the government social insurance, health insurance, unemployment insurance
• 24/24 accident insurance
• Join in hotel activities
• Training opportunities for career development
Yêu cầu công việc
• Graduated college/university in accounting
• Be interested in hospitality industry
• Good English communication is an advantage
Yêu cầu hồ sơ
Tập đoàn Crystal International được ông bà Kenneth Lo thành lập tại Hồng Kông vào năm 1970. Lúc mới thành lập, chúng tôi có một xưởng với một vài máy may và khung dệt kim sản xuất áo len.
Ngày nay, chúng tôi có khoảng 20 cơ sở sản xuất tự vận hành trải rộng trên 5 quốc gia. Với lực lượng lao động khoảng 80.000 người, chúng tôi cung cấp hơn 470 triệu sản phẩm may mặc mỗi năm cho các thương hiệu may mặc tốt nhất trên thế giới, cung cấp cho họ sản phẩm phù hợp vào đúng thời điểm với mức giá hợp lý. Các sản phẩm may mặc đa dạng của chúng tôi bao gồm trang phục phong cách sống, đồ denim, trang phục thân mật, áo len và đồ thể thao cũng như trang phục ngoài trời.
Mô hình kinh doanh đồng sáng tạo của chúng tôi rất quan trọng để đạt được và nâng cao vị thế dẫn đầu ngành của chúng tôi nhờ sự kết hợp mạnh mẽ giữa kinh nghiệm trong ngành gần 5 thập kỷ của chúng tôi, mối quan hệ hợp tác lâu dài với các thương hiệu may mặc hàng đầu toàn cầu, danh mục sản phẩm đa dạng và đa dạng nền tảng sản xuất quốc gia, đã thúc đẩy khả năng của chúng tôi trong việc liên tục tung ra các sản phẩm mới thành công về mặt thương mại cho khách hàng.
Chúng tôi đã phát triển dựa trên văn hóa doanh nghiệp quan tâm đến "Vì lợi ích lớn hơn" - trong đó lợi ích của khách hàng, đồng nghiệp, xã hội và môi trường toàn cầu là ưu tiên hàng đầu của chúng tôi. Chúng tôi tin rằng tính bền vững cho phép chúng tôi tạo ra "giá trị chung" cho các cổ đông và các bên liên quan thông qua quy trình kinh doanh của mình. Để đạt được mục tiêu này, chúng tôi áp dụng cách tiếp cận toàn diện về tính bền vững bằng cách sử dụng năm trụ cột: Môi trường, Đổi mới, Tính toàn vẹn của sản phẩm, Chăm sóc nhân viên và Sự gắn kết với cộng đồng.