Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
Be responsible for activities and duties areas of facility, equipment and manufacturing engineering while also supporting engineering department and company goals. Develop processes, procedures, and provide the necessary technical expertise that achieves and increasingly effective operation.
ESSENTIAL DUTIES & RESPONSIBILITIES
1. Check all parts, facilities and machines for lubrication.
2. Complete and maintains report, such as down time and operation records, maintenance record, inventories, and test results.
3. Recommend or initiate personnel actions, such as employment performance evaluations, promotions, transfers, discharges, and disciplinary measures.
4. Establish or adjust work methods and procedures to meet production schedules by using knowledge of machine capacities, facility, and personnel.
5. Monitor operations, and inspect, test, and measure completed work by using devices, such as hand tools, gauges, and specify to verify conformance to standards.
6. Patrol work area and examine tools, machines and facility to detect unsafe conditions or violations of safety rules.
7. Direct, coordinate, and assist in performance of workers' activities, such as engine tune-up, hydroelectric turbine repair, or circuit breaker installation.
8. Recommend measures, such as procedural changes, service manuals revisions, and machine purchases, to improve work performance and minimize operating costs.
9. Confer with personnel, such as management, engineering, quality control, customers, and workers' representatives to coordinate work activities and resolve problems.
10. Examine machines, system, or facilities, such as compressors, air-conditioning, or industrial plant, and analyze information, to determine installation, service, or repair needed.
11. Request materials and supplies, such as tools, machines, and replacement parts for work activities.
12. Compute, estimate actual costs of factors, such as materials, labor, and outside contractors, and budgets.
13. Assigns workers to perform activities, such as service appliances, repair and maintain vehicles, and install machinery and equipment.
14. Trains workers in methods, procedures, and use of equipment and work aid, such as hand tools, and test equipment.
Yêu Cầu Công Việc
MINIMUM QUALIFICATIONS
1. Education
- AAS degree in a related technical field of study or equivalent experience required. Related technical courses, vendor training, and company specific courses desirable
2. Experience
- 2 or more years of maintenance management level experience required
- Hands-on mechanical, electrical, and electronic experience required
- Experience utilizing computerized maintenance systems required
3. Knowledge of:
- Knowledge of machines and tools, including their designs, uses, repair, and maintenance.
- Knowledge of business and management principles involved in strategic planning, resource allocation, human resources mode, leadership technique, production methods, and coordination of people and resources.
- Knowledge of principles and procedures for personnel recruitment, selection, training, compensation and benefits, labor relations and negotiation, and personnel information systems.
- Knowledge of the structure and content of the English language including the meaning and spelling of words, rules of composition, and grammar.
- Knowledge of the practical application of engineering science and technology. This includes applying principles, techniques, procedures, and equipment to the design and production of various goods and services.
4. Skills and Abilities
- Ability to work independently, organize and prioritize work.
- Dependable
- Detail and accuracy oriented
- Ability to problem solve
- Team Player
- Confident, firm personality
- Ability to control a high pressure situation
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nam
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tập đoàn Crystal International được ông bà Kenneth Lo thành lập tại Hồng Kông vào năm 1970. Lúc mới thành lập, chúng tôi có một xưởng với một vài máy may và khung dệt kim sản xuất áo len.
Ngày nay, chúng tôi có khoảng 20 cơ sở sản xuất tự vận hành trải rộng trên 5 quốc gia. Với lực lượng lao động khoảng 80.000 người, chúng tôi cung cấp hơn 470 triệu sản phẩm may mặc mỗi năm cho các thương hiệu may mặc tốt nhất trên thế giới, cung cấp cho họ sản phẩm phù hợp vào đúng thời điểm với mức giá hợp lý. Các sản phẩm may mặc đa dạng của chúng tôi bao gồm trang phục phong cách sống, đồ denim, trang phục thân mật, áo len và đồ thể thao cũng như trang phục ngoài trời.
Mô hình kinh doanh đồng sáng tạo của chúng tôi rất quan trọng để đạt được và nâng cao vị thế dẫn đầu ngành của chúng tôi nhờ sự kết hợp mạnh mẽ giữa kinh nghiệm trong ngành gần 5 thập kỷ của chúng tôi, mối quan hệ hợp tác lâu dài với các thương hiệu may mặc hàng đầu toàn cầu, danh mục sản phẩm đa dạng và đa dạng nền tảng sản xuất quốc gia, đã thúc đẩy khả năng của chúng tôi trong việc liên tục tung ra các sản phẩm mới thành công về mặt thương mại cho khách hàng.
Chúng tôi đã phát triển dựa trên văn hóa doanh nghiệp quan tâm đến "Vì lợi ích lớn hơn" - trong đó lợi ích của khách hàng, đồng nghiệp, xã hội và môi trường toàn cầu là ưu tiên hàng đầu của chúng tôi. Chúng tôi tin rằng tính bền vững cho phép chúng tôi tạo ra "giá trị chung" cho các cổ đông và các bên liên quan thông qua quy trình kinh doanh của mình. Để đạt được mục tiêu này, chúng tôi áp dụng cách tiếp cận toàn diện về tính bền vững bằng cách sử dụng năm trụ cột: Môi trường, Đổi mới, Tính toàn vẹn của sản phẩm, Chăm sóc nhân viên và Sự gắn kết với cộng đồng.