Chi tiết công việc
- Dream Big: Ambitious, passionate and achieve MASSIVE goals.
- Customer-centric: We care about our customers and strive to provide them with the best
- solutions.
- Celebrate both Success & Failure: Rejoicing the wins but also reflecting, learning & improving proactively when there are defeats.
- Honesty and Integrity: We appreciate respectful feedback.
- Problem Solver: You’re a fixer and not a complainer.
- Actionable: Work fast, make SMART decisions fast, move fast with conviction.
- Expand partnerships with publications in emerging markets, particularly in Italy.
- Research markets, identify potential partners, and establish mutually beneficial partnerships to extend their reach.
- Follow an outreach strategy, prospecting process, and tracking system to monitor and track leads.
- Deliver sales pitches to local stakeholders to cultivate relationships and promote the content syndication program.
- Collaborate with internal teams, such as content and product managers, to ensure a seamless onboarding process.
- Monitor content usage to ensure that it is properly tracked and follows syndication standards.
- Prepare sales pitch materials, website and blog content to raise awareness about the lockscreen solution.
- Minimum 1 years of experience in business development, partnerships or a related field, preferably in the advertising and marketing industry.
- Strong communication and presentation skills, both oral and written in English and Italian communication, negotiation, and interpersonal skills, with the ability to build and maintain relationships with partners and internal stakeholders.
- Familiarity with content distribution and syndication, as well as media industry trends and best practices.
- Work in a dynamic and flexible environment. (no dress code, pantry full of snacks and coffee)
- Team building, Happy Hour every week.
- Social insurance and annual leave based on the Vietnam Labour Code.
- Incentive will be added based on employee’s performance.
- 13th month bonus is provided based on performance.
Tập đoàn Crystal International được ông bà Kenneth Lo thành lập tại Hồng Kông vào năm 1970. Lúc mới thành lập, chúng tôi có một xưởng với một vài máy may và khung dệt kim sản xuất áo len.
Ngày nay, chúng tôi có khoảng 20 cơ sở sản xuất tự vận hành trải rộng trên 5 quốc gia. Với lực lượng lao động khoảng 80.000 người, chúng tôi cung cấp hơn 470 triệu sản phẩm may mặc mỗi năm cho các thương hiệu may mặc tốt nhất trên thế giới, cung cấp cho họ sản phẩm phù hợp vào đúng thời điểm với mức giá hợp lý. Các sản phẩm may mặc đa dạng của chúng tôi bao gồm trang phục phong cách sống, đồ denim, trang phục thân mật, áo len và đồ thể thao cũng như trang phục ngoài trời.
Mô hình kinh doanh đồng sáng tạo của chúng tôi rất quan trọng để đạt được và nâng cao vị thế dẫn đầu ngành của chúng tôi nhờ sự kết hợp mạnh mẽ giữa kinh nghiệm trong ngành gần 5 thập kỷ của chúng tôi, mối quan hệ hợp tác lâu dài với các thương hiệu may mặc hàng đầu toàn cầu, danh mục sản phẩm đa dạng và đa dạng nền tảng sản xuất quốc gia, đã thúc đẩy khả năng của chúng tôi trong việc liên tục tung ra các sản phẩm mới thành công về mặt thương mại cho khách hàng.
Chúng tôi đã phát triển dựa trên văn hóa doanh nghiệp quan tâm đến "Vì lợi ích lớn hơn" - trong đó lợi ích của khách hàng, đồng nghiệp, xã hội và môi trường toàn cầu là ưu tiên hàng đầu của chúng tôi. Chúng tôi tin rằng tính bền vững cho phép chúng tôi tạo ra "giá trị chung" cho các cổ đông và các bên liên quan thông qua quy trình kinh doanh của mình. Để đạt được mục tiêu này, chúng tôi áp dụng cách tiếp cận toàn diện về tính bền vững bằng cách sử dụng năm trụ cột: Môi trường, Đổi mới, Tính toàn vẹn của sản phẩm, Chăm sóc nhân viên và Sự gắn kết với cộng đồng.