Mô tả công việc
• Monitors front office personnel to ensure guests receiving prompt, cordial attention and personal recognition.
• Provide upscale guest service experiences for clients throughout their stay
• Ensure clients are properly greeted upon their arrival
• Monitor daily bookings and ensure assigned rooms are prepared prior to check-in
• Coordinate luggage collection and storage
• Oversee check-in and check-out procedures, including reservations and financial transactions
• Promptly address guests’ requests, like buggy request, in-room dining, spa booking, yoga and meditation booking…
• Actively listen to and resolve complaints
• Ensure special guests, like disabled people, elderly, children and VIPs, receive personalized services
• Coordinate and manage communication between guests and staff and follow up to ensure we resolve customer concerns
• Inform clients of our hotel services, tours and activities.
• Promote all hotel amenities, conveniences and programs offered
• Manage guest relations with other departments to ensure we comply with all standards and operating procedures
• Examine daily duties, assign tasks and check on progress
• Analyze customer feedback from hotel guestbook and online reviews and suggest ways to improve ratings
• Establish friendly relationships with regular hotel clients
• Providing reports to managers on the guest’s feedback and hotel facilities and activities.
• Assumes overall responsibility for maintaining standards to ensure furnishings facilities and equipment are clean, in good repair, and well maintained.
• Inspects frequently for cleanliness and orderliness, all the outlets, on a random basis, VIP rooms prior to arrival
• Schedules and regularly conducts routine inspections of areas.
• Maintains appropriate standards of conduct, dress, hygiene, uniforms, appearance, and posture of departmental employees
Quyền lợi được hưởng
- Nhiều cơ hội việc làm thăng tiến trong công việc
Yêu cầu công việc
• Proven work experience as a Guest Relations Manager, Hotel Manager or similar role
• Understanding of all hotel management best practices and relevant laws
• Proficiency in English; knowledge of other languages is a plus
• Customer service drive with outstanding communication and active listening skills
• Excellent problem-solving and multitasking skills
• Leadership skills along with the ability to motivate staff.
• Ability to work flexible hours (weekend, public holidays, overtime…)
• Strong sense of responsibility and a professional presentation
• BSc degree in Hospitality Management, Tourism, Business Administration or relevant field
Yêu cầu hồ sơ
Bạn đang tìm kiếm một môi trường làm việc tốt nhất trong ngành kinh doanh F&B? Nơi bạn có thể làm việc chủ động, sáng tạo, phát huy mọi đam mê về kinh doanh; Nơi bạn được tiếp xúc với những khách hàng VVIP, được công ty đào tạo bài bản về rượu vang, rượu mạnh, đồ uống cao cấp và có thu nhập cạnh tranh nhất trên thị trường. Chúng tôi là công ty tiên phong dẫn đầu trong lĩnh vực nhập khẩu và phân phối rượu vang, rượu mạnh, cùng các loại đồ uống cao cấp đến từ các nhà sản xuất hàng đầu trên thế giới. Trong suốt hơn 27 năm hoạt động và phát triển, với mạng lưới nhà phân phối trải rộng khắp ba miền Bắc – Trung – Nam; Sản phẩm của chúng tôi đã có mặt ở hầu hết các nhà hàng, khách sạn, khu nghỉ dưỡng, và trên các chuyến bay cao cấp.