Mô tả công việc
Do you have the vision to see through problems? Then join EY and gain experiences that will last a lifetime.
We're looking for Experienced Staff with bold ambition and potential to grow with us, who learn from the best, surround themselves with the curious, ask better questions to seek better answers, so that we will together build a better working world.
As a member of Multi-disciplinary Business Transformation team, you'll help our variety of clients across all industries and markets to transform their business/operation which focus on core business value creation by applying EY frameworks and knowledge to:
- Help clients to build up a roadmap for their business transformation strategy, develop business - and operating models to realize the transformation.
- Transform business Organization, Culture, People & Workforce experience.
- Transform/improve Ops & Business services, Supply chain and Finance operation.
- Develop and carry out risk transformation to better manage risk and leverage opportunities to grow.
Your key responsibilities:
- Working together with local/regional teams to analyse client issues, design and deliver solutions for our clients in large-scale, complex business transformation projects.
- Support in anticipating and identifying risks and raising issues with senior members of the team.
- Building trust with internal peers and external clients.
- Working in multi-disciplinary teams in the delivery of high-quality services, consistently and with proven global methodologies and tools.
- Skills and attributes for success:
- Excellent problem-solving skills and the ability to prioritize shifting workloads in a rapidly changing industry.
- Excellent interpersonal relations and demonstrated ability to work with others effectively in teams.
- Superior verbal and written communication skills.
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree in business administration, finance, management, or equivalent disciplines.
- Strong analytics, advanced MS Excel, and PowerPoint skills.
- Strong communication skills, fluency (writing and speaking) in both Vietnamese and English.
1+ years of professional experience in business consulting or 1+ years of experience with a reputable organization and a strong record of personal success.
- Strong commitment to professional client service excellence.
- Ability to develop, present new ideas and conceptualize new approaches and solutions.
Ideally, you'll also have:
- Master of business administration, management, or equivalent disciplines.
- Experience working for a top tier Consulting firm, Big Four or Industry experience with a strong focus on business improvement.
Quyền lợi được hưởng
Continuous learning: You'll develop the mindset and skills to navigate whatever comes next.
Hoạt động nhóm
Diverse and inclusive culture: You'll be embraced for who you are and empowered to use your voice to help others find theirs.
Khác
Competitive remuneration package where you'll be rewarded for your individual and team performance.
Exceptional experience of working in a fast growing and challenging environment with like-minded people across the region.
Success as defined by you:
GIỚI THIỆU CHUNG
PDCA là tổ chức đào tạo và tư vấn bài bản nhất về Hệ thống và Quy trình giúp chủ doanh nghiệp đi lên từ nghề Tự động hóa để Giải phóng lãnh đạo.
PDCA LÀ AI?
PDCA là trường đào tạo CHỦ DOANH NGHIỆP bài bản đầu tiên tại Việt Nam, chuyên tổ chức đào tạo và tư vấn giúp giải phóng lãnh đạo doanh nghiệp vừa và nhỏ, đi lên từ nghề bằng giải pháp tự động hóa và các mô hình tăng trưởng bền vững theo phương pháp cầm tay chỉ việc.
PDCA là nơi các chủ doanh nghiệp có thể tìm thấy các giải pháp hỗ trợ tốt nhất cho doanh nghiệp của mình.
TẠI SAO LẠI ĐẶT LÀ PDCA?
Với tên gọi lấy cảm hứng từ một chu trình quản lý, PDCA hướng tới việc đồng hành, hỗ trợ các doanh nghiệp Việt Nam xây dựng một cộng đồng doanh nghiệp hoạt động bài bản, phát triển, tự động để nhân bản doanh nghiệp, hướng tới đi kinh doanh quốc tế.
LÝ DO PDCA RA ĐỜI?
PDCA ra đời dựa trên chu trình quản lý Plan – Do – Check – Act, dưới sự dẫn dắt tài tình của chủ tịch Hoàng Đình Trọng – tác giả của 2 cuốn sách bán chạy “Sách Giải phóng lãnh đạo” và “Tự động hoá doanh nghiệp”. Bằng những thành tích và giá trị đóng góp cho cộng đồng, ông đã được vinh danh top 10 lãnh đạo doanh nhân tiêu biểu và được chủ tịch nước trao tặng bằng khen năm 2015.
Với hơn 12 năm kinh nghiệm và sau rất nhiều thất bại với 8 lần “đập đi xây lại” công ty, ông thấu hiểu những khó khăn và mong muốn xây dựng lại các tổ chức một cách bài bản hơn. Và PDCA đã ra đời trong nỗi trăn trở và khát vọng nâng tầm các doanh nghiệp. Sau gần 6 năm tổ chức, với rất nhiều giải pháp đào tạo online, offline, các ấn phẩm sách, các tài liệu hướng dẫn theo phương pháp cầm tay chỉ việc nhằm giúp các nhà quản lý, các lãnh đạo có tư duy làm doanh nghiệp bài bản.