Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Established in 2016 in Hanoi, 1C Vietnam operates as a developer and distributor of software solutions for business automation on 1C:Enterprise platform. There are over 5000 companies in Vietnam using 1C solutions in their everyday business operation. 1C Vietnam partnership network is actively expanding through the major cities across the country.
To help expand our business, we have an immediate opening for the position of Content Marketing Leader.
Job Description:
- Plan and Manage Multi-Channel Content:
- Develop and manage all content across communication platforms (Social media, website, blog, email marketing, brand material, and sales kit) to attract and retain users;
- Develop Brand Content Strategy:
- Build a long-term content direction strategy with a strong, creative and, outstanding brand image;
- Collaborate with relevant departments to ensure consistency in messaging and branding image;
- Optimize SEO Content and Digital Marketing Content:
- Work with the SEO team and contributors to create SEO content strategies, enhancing search engine visibility to attract quality traffic to the company’s online channels.
- Develop creative content for Major Communication Campaigns - Marketing campaigns: From brand initiatives to product promotions, aiming to drive user growth and revenue;
- Collaborate with Internal teams and External Partners:
- Collaborate to complete POSM, multi-channel marketing campaigns, and affiliate campaigns to increase traffic and raise product awareness among users;
- Monitor and Evaluate Content Performance:
- Collaborate with the Marketing team to assess the effectiveness of content, internal communication campaigns, and marketing strategies based on daily and weekly KPIs;
- Analyze data to uncover critical insights to improve content quality and communication.
Yêu Cầu Công Việc
Qualifications:
- At least 04 years of experience in Content Marketing, with the ability to develop creative content and manage content across multiple platforms; B2B experience is a strong advantage;
- Excellent writing and creative content skills, particularly in brand-building campaigns and SEO content;
- Strong organizational and internal information management skills;
- Good communication, debate and teamwork skills;
- Data analysis skills and the ability to make data-driven to improve content and communication strategies;
- Bachelor’s degree in Marketing, Communications, or related fields;
Benefits:
- Innovative Environment:
- Be part of a team that values creativity and innovation.;
- Attractive salary based on employee’s performance;
- Work in a professional, dynamic and international environment;
- Green Modern office in Times City Complex;
- Comfortable office in Times city; 40 working hours/week;
- Participate fully in the social insurance regimes in accordance with the contract salary;
- Official holidays according to Vietnamese regulations and annual company trip
- Impact: Plays an important role in Marketing Team, and contributes to the development and optimization of the company's marketing activities.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
GIỚI THIỆU CHUNG
PDCA là tổ chức đào tạo và tư vấn bài bản nhất về Hệ thống và Quy trình giúp chủ doanh nghiệp đi lên từ nghề Tự động hóa để Giải phóng lãnh đạo.
PDCA LÀ AI?
PDCA là trường đào tạo CHỦ DOANH NGHIỆP bài bản đầu tiên tại Việt Nam, chuyên tổ chức đào tạo và tư vấn giúp giải phóng lãnh đạo doanh nghiệp vừa và nhỏ, đi lên từ nghề bằng giải pháp tự động hóa và các mô hình tăng trưởng bền vững theo phương pháp cầm tay chỉ việc.
PDCA là nơi các chủ doanh nghiệp có thể tìm thấy các giải pháp hỗ trợ tốt nhất cho doanh nghiệp của mình.
TẠI SAO LẠI ĐẶT LÀ PDCA?
Với tên gọi lấy cảm hứng từ một chu trình quản lý, PDCA hướng tới việc đồng hành, hỗ trợ các doanh nghiệp Việt Nam xây dựng một cộng đồng doanh nghiệp hoạt động bài bản, phát triển, tự động để nhân bản doanh nghiệp, hướng tới đi kinh doanh quốc tế.
LÝ DO PDCA RA ĐỜI?
PDCA ra đời dựa trên chu trình quản lý Plan – Do – Check – Act, dưới sự dẫn dắt tài tình của chủ tịch Hoàng Đình Trọng – tác giả của 2 cuốn sách bán chạy “Sách Giải phóng lãnh đạo” và “Tự động hoá doanh nghiệp”. Bằng những thành tích và giá trị đóng góp cho cộng đồng, ông đã được vinh danh top 10 lãnh đạo doanh nhân tiêu biểu và được chủ tịch nước trao tặng bằng khen năm 2015.
Với hơn 12 năm kinh nghiệm và sau rất nhiều thất bại với 8 lần “đập đi xây lại” công ty, ông thấu hiểu những khó khăn và mong muốn xây dựng lại các tổ chức một cách bài bản hơn. Và PDCA đã ra đời trong nỗi trăn trở và khát vọng nâng tầm các doanh nghiệp. Sau gần 6 năm tổ chức, với rất nhiều giải pháp đào tạo online, offline, các ấn phẩm sách, các tài liệu hướng dẫn theo phương pháp cầm tay chỉ việc nhằm giúp các nhà quản lý, các lãnh đạo có tư duy làm doanh nghiệp bài bản.