Việc làm DENTMARK

Cập nhật 27/08/2024 14:45
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH DENTMARK
Customer Service Executive (Open for fresher)
DENTMARK
31 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 15 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 11/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 11/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

About Us

Salvia is a Singapore-based tech startup that connects millions of users worldwide with expert advisors on topics like love, relationships, psychology, family, and careers. Specializing in Astrology, Horoscope, Spirituality, and Tarot, our advisors offer accurate, insightful guidance to users globally through our app, which allows instant chat or call consultations.

With a strong presence in markets such as the US, Europe, Japan, Taiwan, and more, Salvia is a small, agile team dedicated to delivering high-quality service and growing our products with passion and adaptability.

The Job

We are looking for an English-speaking Customer Service Executive to join our team and support the English-speaking market. This role is integral to ensuring a smooth, positive experience for our users by addressing inquiries and resolving app-related issues. As a key point of contact, you’ll handle customer support across channels like chat and email, while also collaborating with our team to enhance our users’ experience.

Key Responsibilities:

• Provide responsive, professional customer support via chat, email, and other platforms.

• Address customer inquiries and resolve product-related issues efficiently.

• Support Salvia Advisors by managing and resolving queries on the advisor platform.

• Assist in maintaining and managing user feedback on the App Store and Google Play reviews.

• Contribute to social media support and Star School’s pre-sales inquiries.

• Collaborate with team members to ensure high customer satisfaction and operational effectiveness.

• Identify and report recurring issues or suggestions to improve product quality and user experience.

Yêu Cầu Công Việc

Requirements:

• Excellent proficiency in English (IELTS 6.5 or higher).

• Customer-oriented mindset with strong communication and interpersonal skills.

• Self-motivated and adaptable, with a problem-solving approach and the ability to remain calm under pressure.

• Experience in customer service or related roles is a plus.

• Comfortable with multitasking and learning new tools, with an interest in social media and customer engagement.

What We Offer:

• Competitive salary and comprehensive benefits.

• Full salary probation, Full SMUI, another allowance

• Opportunity to grow within a fast-paced, international startup environment.

• Working hours: Monday to Friday, 9:00 am – 6:00 pm.

• Office location: E-town Central, 11 Doan Van Bo, District 4, HCM.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 10 Tr - 15 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
19V Nguyễn Hữu cảnh, Phường 19, Quận Bình Thạnh, TP Hồ Chí Minh

 Hệ sinh thái I-DENT Group là tập hợp các Công ty hoạt động trong lĩnh vực nha khoa, chăm sóc và cung cấp sản phẩm răng miệng uy tính hàng đầu trong và ngoài nước tại TP HCM. Bao gồm Hệ thống nha khoa I-DENT, ITech Lab, Công ty Dentmark và Công ty CP Metadent… Lĩnh vực Nha khoa: Hệ thống Nha khoa I-DENT với 3 chi nhánh tại trung tâm Quận Bình Thạnh, Quận 5 và Quận Gò Vấp, được trang bị các thiết bị vật liệu Nha khoa chuyển giao công nghệ trực tiếp Từ Mỹ và Châu Âu cùng Đội ngũ Bác sĩ CK1 trở lên dày dặn kinh nghiệm. Hơn 10,000 ca Implant và 6,000 ca Thẩm mỹ Răng sứ, niềng răng thành công, kiến tạo nụ cười hạnh phúc cho hàng ngàn bệnh nhân. Hệ thống Nha khoa I-DENT trở thành một địa chỉ nha khoa uy tín – chất lượng, là lựa chọn hàng đầu của các bệnh nhân trong và ngoài nước. Lĩnh vực tư vấn giải pháp Marketing: I-DENT Group sở hữu Công ty Dentmark cung cấp các giải pháp Marketing cho các thương hiệu thuộc hệ sinh thái Công ty. 

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2010

Mission

Lĩnh vực cung cấp thiết bị y tế: I-DENT Group sở hữu Công ty Metaden chuyên cung cấp các sản phẩm chăm sóc răng miệng chất lượng cao, hoạt động chính trên các sàn TMĐT và ITech Lab chế tác vật liệu nha khoa với mạng lưới đối tác trên cả nước.

Những nghề phổ biến tại DENTMARK

Bạn làm việc tại DENTMARK? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo DENTMARK

DENTMARK

Click để đánh giá