Việc làm DỊCH VỤ DU LỊCH TAM CHÚC

Cập nhật 06/08/2024 12:22
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ DU LỊCH TAM CHÚC
IT Service Desk Specialist
DỊCH VỤ DU LỊCH TAM CHÚC
30 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: 15 - 30 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 14/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 14/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
Mô tả Công việc
POSITION OVERVIEW
- Act as a single point of contact for phone calls and emails from staff regarding IT issues and queries
- The IT Service Desk will provide first technical support to internal staff. The successful candidate will require an aptitude for working with applications/systems to undertake analysis, diagnosis and resolution of staff problems, which may range from straightforward to more complicated technical issues. There is also a range of administration duties within this role. Coverage includes offices in Ha noi, Hoa Binh, Ha Nam, Thanh Hoa as well as remote users at other offices or home workers
POSITION RESPONSIBILITIES
- Provide technical assistance and support for incoming queries and issues related to IT systems, software, and
hardware. Ensure logging all technical support on ITSM portal
- Respond to queries either in person or over the phone.
- Write training manuals or documents guide
- Consult or offer suggestion to user of effectively using computer/laptop.
- Install, modify, and repair computer hardware and software.
- Doing daily operation task to figure out any issue in advance to ensure good IT service delivery
- Resolve technical problems with network connectivity
- Install computer and peripherals for users.
- Follow up with customers to ensure issue has been resolved.
- Setup, support connectivity and quality relate to online meeting ( webex, MS team, Zoom...)
- Managing video conference service, trouble shooting issue, support connections between conference rooms,
perform onsite support Video conference for workshop or important events.
- Consultant, setup application & tool as business requirement.
- Support voice IP phone system and time attendance systemYêu Cầu Công Việc
POSITION REQUIREMENTS
Education/ Professional knowledge:
- Graduated from University/College in field of Information technology or Electronic and telecommunication.
Skill, Experience:
- At least 3 years experience in position of IT service desk or equivalent
- Good knowlegement in PC, TCP/IP network connectivities, printer, IP phone system.
- Good experience with Windows domain.
- An ITIL qualification is preferable but not essential.
- MCP/MCSA certification would be desirable.
Other requirements:
- Service oriented mindset.
- Good English communication is strong point
- Responsibilities, actively, good team work, honest, enthusiastic, good in time managementChế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ DU LỊCH TAM CHÚC
DỊCH VỤ DU LỊCH TAM CHÚC Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Những nghề phổ biến tại DỊCH VỤ DU LỊCH TAM CHÚC

Bạn làm việc tại DỊCH VỤ DU LỊCH TAM CHÚC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo DỊCH VỤ DU LỊCH TAM CHÚC

DỊCH VỤ DU LỊCH TAM CHÚC

Click để đánh giá