Job Purpose
This role is to lead the newly formed Health vertical for Prudential Vietnam and drive growth of the business that aligns with PVA methodology and standard
Job Responsibilities
Be responsible for launching and scaling the health business and oversee health underwriting, claims management and customer service processes Develop, refine and own the Health insurance strategy and roadmap for Prudential Vietnam. Cascade the strategy and key priorities to all stakeholders within the business and Group Head office. Act as a connector and liaison between various departments and the project sponsor to foster collaboration and ensure alignment with strategic goals related to the Health business Galvanize momentum by building support and sponsorship locally with and Group stakeholders. Under your leadership, set up a small, dedicated capability focused on Health product, operations and technology to drive the execution plan. Organize and lead the regular health SteerCo to present performance reviews, action plans, bottlenecks and seek support as needed to ensure smooth project execution. Work closely with sales and distribution team to understand performance drivers, gaps and mobilize actions to address these gaps. Review and improve the sales and incentive model for Health products for both Agency and Bancassurance channels to maximize sales performance. Expand preferred Hospital network countrywide and improve overall proposition for customers through value added services. Build market intelligence and insight on competitor performance, new products and stay ahead of the industry through differentiated product/propositions Ensure Health insurance products and operations complying with laws, regulations, and industry standards; liaise with regulatory bodies and stay updated on changes in health insurance regulations Being the overall Program and Change Manager for the Health business, ensuring effective communication, sponsorship and awareness.
Job Accountability
Facilitate the end-to-end strategy formulation, transformation delivery and conduct periodic review. Build & oversee a leading Health proposition for customers aligned with PVA overall direction Act as connector between Health pillar and PVA TO office and Group TO/ Pillar to ensure alignment, smooth execution, right support and remove any bottlenecks when needed to improve business performance Building & leading a team with a strong entrepreneurial spirit
Prudential is an equal opportunity employer. We provide equality of opportunity of benefits for all who apply and who perform work for our organisation irrespective of sex, race, age, ethnic origin, educational, social and cultural background, marital status, pregnancy and maternity, religion or belief, disability or part-time / fixed-term work, or any other status protected by applicable law. We encourage the same standards from our recruitment and third-party suppliers taking into account the context of grade, job and location. We also allow for reasonable adjustments to support people with individual physical or mental health requirements.
Được thành lập năm 2003, Tiền thân công ty xuất phát từ cửa hàng phân phối bồn nước – thái dương năng, thiết bị vệ sinh, hiện nay công ty TNHH Điện máy Sakura Việt Nam là doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực máy lọc nước và bồn nước. Qua 19 năm hoạt động Điện máy Sakura hiện có hàng triệu khách tại Việt Nam. Điện máy Sakura cũng vinh dự trở thành đối tác lớn của các thương hiệu nổi tiếng: Sơn Hà, Karofi, Kangaroo, Aosmith, tự hào là một trong các doanh nghiệp đi đầu trong việc bán hàng điện máy trực tuyến.
Thông qua các giải pháp bán hàng đột phá, các sản phẩm điện máy online của Điện máy Sakura Việt Nam giúp cho hàng triệu gia đình dù ở điều kiện kinh tế nào đều có cơ hội sử dụng sản phẩm với chất lượng tốt nhất.
Tầm nhìn: Trở thành top đầu trong lĩnh vực bán lẻ Điện máy - thiết bị vệ sinh- thiết bị xây dựng, nội thất dựa trên yếu tố mang tính chiến lược và tập trung sức mạnh nội lực
Gía trị cốt lõi: Định hướng con người của Điện máy Sakura Việt Nam trong chiến lược nhân sự với 6 giá trị cốt lõi:
- Khách hàng là trên hết
- Cam kết hành động
- Liên tục cải tiến
- Tinh thần phối hợp
- Phát triển nhân lực
- Đoàn kết là sức mạnh
Với phương châm: “Lấy sự Hài lòng của Khách hàng làm niềm Hạnh phúc của SAKURA”
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2003
Mission
Sứ mệnh: Mang đến khách hàng sản phẩm:
Tốt nhất – Phù hợp nhất - Kịp thời nhất – Chuyên nghiệp nhất - Tin tưởng nhất.