Key Accountabilities
Performance Monitoring (10%)
- Develop daily, weekly and monthly reports on team’s productivity & KPI. Monitor & propose to the Deputy Head to adjust KPI if needed to support the business strategy.
- Manage technical projects aimed at improving performance of the team such as: FM Cluster, Partial Delivery, Zalo OA,...
Seller support (70%)
Internal
- Set specific customer service standards
- Ensure customer service is timely and accurate on a daily basis (through collaborating with the internal QA team in developing & monitoring QA criterias & reports.)
- Provide customer feedback to the appropriate internal teams, like operations, commercial & product team
- Collaborate with internal teams (ex: Operations, Product, Commercial team…) to proactively find both short & long term solutions to handle customers’ issues.
- Contribute to and improve Ninja Van's overall processes to enhance Customer Service and Satisfaction
- Establish best practice throughout Contact Reason analysis to feedback with other stakeholders.
External (Seller/Buyer):
- Follow up with customers to identify areas of improvement (though seller visit or reporting/surveys)
- Contribute to improving customer support by actively responding to queries and handling complaints
Team Management (20%)
- Recruit, train and support team on daily operation
- Manage team and evaluate performance
- Establish best practices through the entire technical support process
Key Requirements
- Bachelor Degree & above
- Proven work experience as a CE/ CR/ AM Manager
- Candidates in the Logistics, Express, and E-commerce industries are given preference
- Customer Facing skill
- Hands on experience with help desk and remote control software
- Solid technical background with an ability to give instructions to a non-technical audience
- Customer-service oriented with a problem-solving attitude
- Excellent written and verbal communications skills
- Team management skills
- Customer-service oriented with a problem-solving attitude
- Communication in English
Công ty TNHH Du lịch và Thương mại Sông Hồng được thành lập từ năm 1997. Trải qua hơn 20 năm thành lập và phát triển, công ty chúng tôi đã có những bước thành công vượt bậc, đặc biệt là trong những năm gần đây. Hiện nay, Công ty đã phát triển thành công các hạng mục kinh doanh đa ngành nghề theo mô hình Tổng Công ty.
TRỤ SỞ CHÍNH Với diện tích: 6531 m2. Nằm ở vị trí giao thông thuận lợi và mật độ dân cư đông. Công ty Sông Hồng hiện đang cho thuê mặt bằng showroom cho nhiều hãng xe nổi tiếng như: BMW, MAZDA, PIAGGIO, YAMAHA, YADEA, VINFAST,…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- 2015: Ký kết hợp đồng Gamuda Land về hợp tác đầu tư
- 1997: Chính thức thành lập Công ty TNHH Du lịch và Thương mại Sông Hồng
Mission
Chúng tôi đang tập trung nhiều nguồn lực, tạo sự liên kết với nhau trên mọi phương diện, nỗ lực hết khả năng để đem lại sự thỏa mãn cho khách hàng.