Our client, ranked 51st in Australia’s Top 100 Accounting Firms, has been providing trusted services for over 65 years. Recognized as the 2024 Business Advice Firm of the Year, they are committed to building strong client relationships. With 7 Directors and around 75 staffs, they are offering career progression, leadership development, and wellbeing initiatives in a supportive and professional environment.
You will be a part of a cohesive, supportive, business services compliance team. Your main responsibilities are working closely and providing admin supports to the Client Managers in Australia.
Key Responsibilities
- Providing daily support to the Client Managers of the firm
- Client liaison
- Liaising with the ATO, ASIC, banks and suppliers
- Providing other ad-hoc PA and admin duties
- Working collaboratively to support the other members of the PA and admin teams
- Experience as a Personal Assistant, preferably in a professional services / Chartered Accounting environment.
- Can-do attitude and a proactive and adaptable approach to tasks
- Highly organised with an exceptional ability to prioritise and multi-task
- Have outstanding written and verbal English communication
- Willing to work Australian business hours (or as close as possible to these hours) - 8.30am - 5.30pm
- Highly proficient in the use of technology
- High attention to detail
- Strong time management skills
- A diverse, inclusive and supportive company culture
- Competitive remuneration
- Opportunity to collaborate and work with global clients and stakeholders
- Medical benefits
- Great Paid Leave entitlements
- Team outings, travel opportunities, company parties/events, and other exciting activities
- Exposure to an international environment, working with people across Malaysia, Vietnam, the Philippines, and Australia
- Industry and role-related training
Công ty TNHH Du lịch và Thương mại Sông Hồng được thành lập từ năm 1997. Trải qua hơn 20 năm thành lập và phát triển, công ty chúng tôi đã có những bước thành công vượt bậc, đặc biệt là trong những năm gần đây. Hiện nay, Công ty đã phát triển thành công các hạng mục kinh doanh đa ngành nghề theo mô hình Tổng Công ty.
TRỤ SỞ CHÍNH Với diện tích: 6531 m2. Nằm ở vị trí giao thông thuận lợi và mật độ dân cư đông. Công ty Sông Hồng hiện đang cho thuê mặt bằng showroom cho nhiều hãng xe nổi tiếng như: BMW, MAZDA, PIAGGIO, YAMAHA, YADEA, VINFAST,…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- 2015: Ký kết hợp đồng Gamuda Land về hợp tác đầu tư
- 1997: Chính thức thành lập Công ty TNHH Du lịch và Thương mại Sông Hồng
Mission
Chúng tôi đang tập trung nhiều nguồn lực, tạo sự liên kết với nhau trên mọi phương diện, nỗ lực hết khả năng để đem lại sự thỏa mãn cho khách hàng.