Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
HR Strategy & Initiatives:
- Support the implementation of HR strategies and initiatives that are aligned with the overall business strategy.
- Act as a strategic partner to all functional heads, ensuring HR services and processes align with company objectives and initiatives.
Organizational Structure & Budgeting:
- Challenge and assess the internal organizational structure, proposing changes when necessary.
- Prepare the annual HR budget and manpower plan to align with business needs.
Talent Management & Succession Planning:
- Proactively participate in talent management and succession planning processes.
- Identify talent, track development activities, and ensure the implementation and progress of development plans.
- Conduct periodic succession reviews to maintain a sufficient talent pool for sustainability and future workforce needs.
Compensation & Benefits:
- Collaborate with the C&B department to develop salary bandings across the business.
- Ensure a competitive total value proposition that attracts and retains high-caliber employees.
HR-Admin Functions:
- Serve as the main contact point between the business unit's employees and the HR-Admin function.
- Manage office supplies (e.g., stationery, cleaning services, office procurement, security) to ensure cost-effective and efficient service delivery.
- Oversee travel arrangements (hotel bookings, air tickets, transportation) for employees and report on monthly costs.
Employee Engagement:
- Collaborate with relevant departments to plan and execute employee engagement activities to foster a positive work environment.
Performance Management:
- Own the performance management process, ensuring monthly review meetings are chaired.
- Ensure heads of departments bring necessary performance data, and that reward and disciplinary processes are consistently followed.
- Uphold the integrity of the performance management structure.
Yêu Cầu Công Việc
- Minumum 7 years of experience in HR or a related field.
- University degree in Human Resources, Law, Business Administration, or English preferred.
- Solid knowledge of Vietnamese Labor Law, especially for foreign employees.
- Advanced English proficiency (spoken & written).
- Strong interpersonal, leadership, and negotiation skills.
- Proven analytical abilities.
- Excellent time management and Microsoft Excel skills.
- Honest, careful, and detail-oriented.
- Ability to work under pressure and meet tight deadlines.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Du lịch và Thương mại Sông Hồng được thành lập từ năm 1997. Trải qua hơn 20 năm thành lập và phát triển, công ty chúng tôi đã có những bước thành công vượt bậc, đặc biệt là trong những năm gần đây. Hiện nay, Công ty đã phát triển thành công các hạng mục kinh doanh đa ngành nghề theo mô hình Tổng Công ty.
TRỤ SỞ CHÍNH Với diện tích: 6531 m2. Nằm ở vị trí giao thông thuận lợi và mật độ dân cư đông. Công ty Sông Hồng hiện đang cho thuê mặt bằng showroom cho nhiều hãng xe nổi tiếng như: BMW, MAZDA, PIAGGIO, YAMAHA, YADEA, VINFAST,…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- 2015: Ký kết hợp đồng Gamuda Land về hợp tác đầu tư
- 1997: Chính thức thành lập Công ty TNHH Du lịch và Thương mại Sông Hồng
Mission
Chúng tôi đang tập trung nhiều nguồn lực, tạo sự liên kết với nhau trên mọi phương diện, nỗ lực hết khả năng để đem lại sự thỏa mãn cho khách hàng.