Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
• Contract/Agreement Management: Review and manage contracts through the Contract Portal and evaluate ad-hoc contracts or agreements received via email; Regularly update and
• Artwork Management: Review artworks using the Artwork Management System and evaluate labels before their launch. Conduct label reviews based on the Label Checklist to ensure accuracy and compliance.
• Intellectual Property Management: Manage and protect Marico/Marico Limited’s intellectual property assets, including registration, renewal, and enforcement of IP rights, while ensuring compliance and addressing potential infringements.
• CUC: Monitor market activities and internal processes to identify and mitigate risks related to anti-competitive behavior.
• Monitor and manage Legatrix system to meet compliance requirement as requested by HQ compliance.
• Act as center of expertise and provide timely guidance to the business for all questions of interpretation for compliance policies of the company;
• Responsible for driving awareness of the importance of compliance through frequent online and offline training and identify areas of compliance vulnerability and risk and propose plans to prevent and detect conduct inconsistent in the organization;
• Monitor and perform all licensing procedures in related to company operation such as amend or obtain new IRC, ERC, construction permit, fire protection, environment license,…
• Other tasks assigned by direct supervisors.
Yêu Cầu Công Việc
• Degree in law, Audit and Finance
• 3+ years of work experience as internal auditor, lawyer/ legal advisor or compliance officer,…
• Broad experience of advising on legal & compliance matters
• Experience in licensing procedures is preferrable
• Experience in food/ cosmetic and/or FMCG industry is preferable
• Frequent travelling to fields across Vietnam is required
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Du lịch và Thương mại Sông Hồng được thành lập từ năm 1997. Trải qua hơn 20 năm thành lập và phát triển, công ty chúng tôi đã có những bước thành công vượt bậc, đặc biệt là trong những năm gần đây. Hiện nay, Công ty đã phát triển thành công các hạng mục kinh doanh đa ngành nghề theo mô hình Tổng Công ty.
TRỤ SỞ CHÍNH Với diện tích: 6531 m2. Nằm ở vị trí giao thông thuận lợi và mật độ dân cư đông. Công ty Sông Hồng hiện đang cho thuê mặt bằng showroom cho nhiều hãng xe nổi tiếng như: BMW, MAZDA, PIAGGIO, YAMAHA, YADEA, VINFAST,…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- 2015: Ký kết hợp đồng Gamuda Land về hợp tác đầu tư
- 1997: Chính thức thành lập Công ty TNHH Du lịch và Thương mại Sông Hồng
Mission
Chúng tôi đang tập trung nhiều nguồn lực, tạo sự liên kết với nhau trên mọi phương diện, nỗ lực hết khả năng để đem lại sự thỏa mãn cho khách hàng.