Việc làm CÔNG TY TNHH DU LỊCH VÀ THƯƠNG MẠI SÔNG HỒNG

Cập nhật 20/12/2024 09:21
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH DU LỊCH VÀ THƯƠNG MẠI SÔNG HỒNG
Customer Support Specialist (US company)
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 26/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Đồng Nai

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Xe đưa đón
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Essential Functions/Responsibilities:

  1. Support requests for Sales
  2. Support tasks such as MOQ override, No Charge Orders, Miscellaneous Billings, new customer set-ups, FSE linking responsibilities, Credit Hold, etc
  3. Complete mainstream pricing requests related to quote renewals, pricing and delivery, and spreadsheet pricing.
  4. Provide accurate information about products, services, and company policies.
  5. Fulfill all daily customer requests via the main phone rotation, chats, and eTickets including, but not limited to, new customer purchase orders, expedite needs, order maintenance, account setup, and general frequently asked questions
  6. Resolve customer issues, complaints, and concerns efficiently and effectively
  7. Coordinates expedite requests between the customer and Samtec via email or the website.
  8. Collaborate with other departments to resolve complex customer issues.
  9. Assist as Backup for Communications staff when needed
  10. Review customer setups daily, researching customer website information to verify customer data, and ensure that accurate and complete account information has been entered.
  11. Perform routine maintenance on customer accounts, including but not limited to, company name, physical address, and customer specific flags
  12. Fulfill requests for new customer samples and purchase orders via customer portals, EDI, order entry queue, and the website
  13. Review customer purchase orders for special instructions and quality requirements, coordinating with the compliance team as needed.
  14. Process and maintain customer change order request
  15. “The responsibilities as defined are intended to serve as a general guideline for this position. Associates may be asked to perform additional tasks depending on strengths and capabilities”

Yêu Cầu Công Việc

Required Experience:

  1. 3 – 5 Years’ Experience in a Customer Service environment is preferred
  2. Proficient in Microsoft Outlook, Word, Excel, PowerPoint
  3. Excellent written and verbal communication skills
  4. Excellent organizational and follow up skills
  5. Effective time management skills with the ability to manage multiple tasks
  6. Strong interpersonal skills and ability to work well with a team
  7. Demonstration of flexibility, innovation, customer service, and ability to create win/win solutions
  8. Must be able to sit/stand for at least 90 consecutive minutes, and not suffer from any sensory deprivation and/or paralysis of the limbs
  9. Proficient written and verbal communication skills in English

Education:

  1. BS in Business or relevant field is preffered

Training required:

  1. On the job training as appropriate

Languages: English - compulsory, Chinese 

Địa điểm làm việc

Đồng Nai
Factory 28,29, Street No. 9-7, Long Thanh IZ, Tam An, Long Thanh, Dong Nai

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 22 - 35
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH DU LỊCH VÀ THƯƠNG MẠI SÔNG HỒNG
CÔNG TY TNHH DU LỊCH VÀ THƯƠNG MẠI SÔNG HỒNG Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 68 Đường Lê Văn Lương, Phường Nhân Chính, Quận Thanh Xuân , Hanoi, Vietnam

Công ty TNHH Du lịch và Thương mại Sông Hồng được thành lập từ năm 1997. Trải qua hơn 20 năm thành lập và phát triển, công ty chúng tôi đã có những bước thành công vượt bậc, đặc biệt là trong những năm gần đây. Hiện nay, Công ty đã phát triển thành công các hạng mục kinh doanh đa ngành nghề theo mô hình Tổng Công ty.

TRỤ SỞ CHÍNH Với diện tích: 6531 m2. Nằm ở vị trí giao thông thuận lợi và mật độ dân cư đông. Công ty Sông Hồng hiện đang cho thuê mặt bằng showroom cho nhiều hãng xe nổi tiếng như: BMW, MAZDA, PIAGGIO, YAMAHA, YADEA, VINFAST,…

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party

Lịch sử thành lập

  • 2015: Ký kết hợp đồng Gamuda Land về hợp tác đầu tư
  • 1997: Chính thức thành lập Công ty TNHH Du lịch và Thương mại Sông Hồng

Mission

Chúng tôi đang tập trung nhiều nguồn lực, tạo sự liên kết với nhau trên mọi phương diện, nỗ lực hết khả năng để đem lại sự thỏa mãn cho khách hàng.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY TNHH DU LỊCH VÀ THƯƠNG MẠI SÔNG HỒNG

Bạn làm việc tại CÔNG TY TNHH DU LỊCH VÀ THƯƠNG MẠI SÔNG HỒNG? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY TNHH DU LỊCH VÀ THƯƠNG MẠI SÔNG HỒNG

CÔNG TY TNHH DU LỊCH VÀ THƯƠNG MẠI SÔNG HỒNG

Click để đánh giá