Job description
-Welcome guests; handle incoming calls and in/out mails
-Assist in managing the cashflow book and expense report for the office;
-Assist in organizing office activities;
-Work closely with all departments to assist and monitor daily admin works;
-Manage office equipment (purchase, maintain, …); HR and admin documents;
-Assist in onboarding, and offboarding process
-Prepare monthly attendance records;
-Issue ERP system (Microsoft Dynamic).
-Assist the supervisors with the submission of documents related to banks, Tax, Social Insurance Dept, and Trade Unions if needed.
-Other HR and admin tasks that the supervisor assigns.
Requirement (“All of the followings shall be met”)
-Minimum 2 years of relevant professional experience preferably related industries.
-Bachelor’s degree
-Proficient in MS Office.
-Proven good communication.
-Proactive, highly organized, and with superb attention to detail.
-Ability to work efficiently and manage multiple priorities simultaneously.
-Be responsible and hard-working with assigned tasks.
Soft Skills:
-Strong interpersonal and communication skills to build relationships with employees.
-Proactive, results-driven, and able to work independently and as part of a team.
-Time management skills.
Salary and Benefits
-Opportunity to develop a long-term career path in professional HR fields.
-Professional, active, creative, disciplinary, and friendly environment
-Performance evaluation/appraisal yearly.
-Gross salary: Depending on negotiation.
-Allowance: Lunch allowance and mobile phone allowance are included. Company outings and team building.
-Remote work: 1 day per week (excluding Monday and Friday).
-Guaranteed 13th Salary
Công ty TNHH Du lịch và Thương mại Sông Hồng được thành lập từ năm 1997. Trải qua hơn 20 năm thành lập và phát triển, công ty chúng tôi đã có những bước thành công vượt bậc, đặc biệt là trong những năm gần đây. Hiện nay, Công ty đã phát triển thành công các hạng mục kinh doanh đa ngành nghề theo mô hình Tổng Công ty.
TRỤ SỞ CHÍNH Với diện tích: 6531 m2. Nằm ở vị trí giao thông thuận lợi và mật độ dân cư đông. Công ty Sông Hồng hiện đang cho thuê mặt bằng showroom cho nhiều hãng xe nổi tiếng như: BMW, MAZDA, PIAGGIO, YAMAHA, YADEA, VINFAST,…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- 2015: Ký kết hợp đồng Gamuda Land về hợp tác đầu tư
- 1997: Chính thức thành lập Công ty TNHH Du lịch và Thương mại Sông Hồng
Mission
Chúng tôi đang tập trung nhiều nguồn lực, tạo sự liên kết với nhau trên mọi phương diện, nỗ lực hết khả năng để đem lại sự thỏa mãn cho khách hàng.