Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
TRAINING ROLE
- Identify The Training Needs Of The Organization Through Job Analysis (Store Level), Career Paths (Store Level), And Consultation With Operations Team.
- Drive Brand Values And Philosophy Through All Training Activities: Seasonal Update, Brand Orientation, Sales Skills Workshop, & Leadership Skills Training.
- Implement Effective, Inspiring, Motivating, And Practical Training Methods: In-Classroom, In-Store, Outdoor…
- Effectively Manage The Monthly Allocated Training Budget.
- Assess Employees’ Standard: Knowledge (Ops, Product & Vm), Sales Skills, And Retail KPIs Performance To Identify What Are The Must Improvement Points.
- Receive and Resolve All The Customer Service Feedback From Customers, Operations, and Store Teams.
- Continuously Tailor Training Programs Following Demands From The Brand Team To Fit With The Market Changes.
- Suggest Training Programs Or Guide Store Staff Recruit More New Loyalty Membership.
- Collaborate With the Operations Team To Guide And Train Employees In Skills Related To Loyalty Member Care & Cashier Service.
- Select And Manage Resources, Including Working With Both Internal Employees And Training Vendors To Develop And Deliver Training.
RETAIL ROLE
- Update Fashion Trends And Fashion-Related News In The World To Store Team And Office Team
- Collaborate With the Operations Team To Guide And Train Employees In Skills Related To Loyalty Member Care & Cashier Service.
- Take Part In Buying Procedures To Enhancing Brand Insights For The Seasonal Product Training
- Monitor And Comment On Staff's Retail KPIs Standard Every Week And Suggest Training, And Coaching In Time.
- Develop CSI (Customer Satisfaction Index) Mechanism Inside The Store For The Customers To Give Feedback About Their Shopping Experiences.
TEAMWORK
- Actively Combine And Work As A Team With Other Departments To Understand The Company's Working Culture And Business Orientation.
- Effectively Communicate With Team Members, Trainers, And Management.
- Actively Engage And Connect With Store Employees Through The Process Of Meeting And Chatting At Stores And Offices
REPORT
- Weekly W.I.P Update (monitor and update weekly work completion progress).
- Weekly Staff's Retail KPIs Review (weekly sales quality tracking of employees).
- Monthly Online Testing Recap (staff knowledge quality status).
- Monthly Store Check Recap (feedback when checking the quality of staff at the store).
- Monthly Training Activities Recap (summary of training activities taking place in the month and plans for the next month).
- Monthly KPIs Review with Training Manager.
- Quarterly Training Activites Recap.
- Every half Year Training Activities Recap.
- Yearly Training Activities Recap & Next Year Planning.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelors Degree.
- Possess Knowledge Of Jewelry/The Luxury/Premium Fashion Industry And An Easy-To-See Facial Appearance Is An Advantage
- A Minimum Of 3 Years Of Experience In Training And Development Management (Essential).
- Critical Thinker With Innovative Problem-Solving Skills.
- Experienced In Training And Development People, Preferably In The Retail Industry.
- Presentation Skills, Public Speaking Skills.
- Customer, Consumer, And Shopper Insights And Understanding.
- Excellent Communication And Leadership Skills.
- Highly Computer Literate With Proficiency In Ms Office And Related Business And Communication Tools.
- Familiar With Traditional And Modern Training Processes.
- Ability To Plan, Multi-Task And Manage Time Effectively.
- Strategic And Creative Mindset.
- Meticulous Attention To Detail.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Du Lịch & Vận Tải Vân Anh được thành lập năm 2015, chuyên về ngành dịch vụ vận tải hành khách, hàng hoá tại Thanh Hoá và Hà Nội sử dụng dòng xe vận chuyển khách hạng Thương Gia. Trải qua gần 10 năm hình thành và phát triển Công ty TNHH Du Lịch & Vận Tải Vân Anh đã trở thành một công ty lớn mạnh về ngành dịch vụ vận tải hành khách và hàng hoá với quy mô 150-250 nhân viên, hệ thống phương tiện đời mới hiện đại.
Công ty TNHH Du Lịch & Vận Tải Vân Anh xem nhân lực là giá trị nền tảng cốt lõi. Công ty chúng tôi đã hội tụ những con người có chuyên môn, kiến thức chuyên ngành giỏi về ngành dịch vụ vận tải, hàng hoá, du lịch. Đội ngũ lãnh đạo của công ty là sự kết hợp của bề dày kinh nghiệm và sự nhiệt huyết của tuổi trẻ họ là những người đưa công ty phát triển lớn mạnh theo định hướng đề ra.
Chúng tôi tự hào là đơn vị có bề dày kinh nghiệm và thànhf công trong lĩnh vực vận tải hành khách, hàng hoá mang đến những sản phẩm tốt nhất bao gồm:
- Dịch vụ vận chuyển hành khách hạng Vip với khung giờ liên hoàn 01h có 01 chuyến xe khởi hành.
- Dịch vụ vận chuyển hàng hoá siêu tốc trong vòng 4h, hoả tốc 8h, chuyển phát nhanh 24h.
- Cung cấp và cho thuê xe hợp đồng đi các tỉnh, các tuyến điểm du lịch với 02 dòng xe: Mobihomelimoushine, Dcarlimoushine.
Thông tin công ty:
Tên công ty: Công ty TNHH Du Lịch & Vận Tải Vân Anh
Địa Chỉ:
- Thanh Hoá: 03 Nguyễn Chí Thanh, P Hàm Rồng, Tp Thanh Hoá.
- Hà Nội: số 52 Trần Vỹ, Mai Dịch, Cầu Giấy, Hà Nội