Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Mô Tả Công Việc
• Other duties as assigned or requested;
• Facilitate and negotiate company position with “hard to resolve” service requests;
• Continually evaluate and assist in revisions to current warranty program to enhance ICR’s brand image
• Work closely with other management areas to ensure operational consistency within the organization and all lines of business;
• Responsible for implementing and enforcing customer services rule and regulations for the Customer Service;
• Provide strategic direction, planning, and execution to meet/exceed productivity, brand representation, and efficiency goals;
• Provide leadership and oversight of management for service operations;
• Monitors all pertinent benchmark requirements for the department (error rate, priority order intake, on-time delivery, parts outages;
• Must be knowledgeable of, and comply with the Company’s policies and procedures;
• Communicate and project the “we care” attitude to all customers and employees through all forms of communication (writing, verbal, appearance);
• Establish, monitor and work with team to improve on all aspects of service operations.
Yêu Cầu Công Việc
• Experience managing operational customer service teams;
• Financial and budget/expense management experience;
• Must be willing to travel to meet with clients, attend conferences as well as assist Sales with site visits to potential clients;
• Able to adapt and succeed in a changing environment;
• Excellent communication and negotiation skills;
• Demonstrate ability to motivate and communicate with others at all levels;
• Strong strategic and customer focus with an understanding of the wider issues impacting the relevant markets;
• Demonstrated track record of operational effectiveness;
• Experience and knowledge working with Salesforce a plus;
• Evidence of well-developed leadership skills;
• Established track record of exceeding targets, KPI’s SLA’s, in a quality led, legislative compliant environment;
• Proven Management and/or relationship management experience;
• Strategic thinking and planning;
• Experience to effectively manage, direct, and motivate staff.
Hệ thống I Can Read mang đến một môi trường giáo dục tiếng Anh chuyên nghiệp, Giáo trình giảng dạy được thiết kế dành riêng cho trẻ em từ 3 đến 14 tuổi, với phương pháp giảng dạy Ngữ Âm Học – Phonological Awareness Độc quyền tập trung tối đa vào việc hỗ trợ khả năng ngôn ngữ của trẻ. Với hơn 200 Trung tâm ở 14 Quốc gia, hệ thống I Can Read đã đạt được nhiều thành tích ấn tượng. Hơn 300.000 học viên hoàn thành chương trình học tại I Can Read.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2016
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,
Review I Can Read
Đồng nghiệp và ban quản lý rất ủng hộ và thân thiện (GL)
Trả lương thấp hơn giá thị trường, không có tiến triển (GL)
Trải nghiệm phỏng vấn và định hướng tuyệt vời! (GL)