Việc làm Công Ty TNHH Hercules VN

Cập nhật 30/09/2024 21:36
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Hercules VN
Product Manager - Anessa Brand
Công Ty TNHH Hercules VN
27 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 49
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 49
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 09/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 09/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội, Hồ Chí Minh
JOB PURPOSE:
Understand & translate Brand's objectives into Strategic IMC plan, measures and develop detailed execution plans for annual marketing plan in order to build & develop strong brand awareness.
Be the Lead for Brand Creativity direction.
Plan & monitor Digital aspects to support brand marketing strategies.
Work closely with the Brand Team & all Sales Channel to the synergized the brand building.
MAIN ACCOUNTABILITIES:
1. Planning (30%)
Develop a strategic IMC plan to build & promote Brand marketing aspect & manage brand marketing activities on all channels.
Work closely with the Ecommerce Commercial Team & Channel Sales Team to develop annual marketing calendars & plans for online & offline business growth.
Lead Creativity direction
Propose local digital marketing strategies based on Brand business plan.
Analyze & improve the digital performance, online media budget and expected brand ranking, monitoring communications, marketing campaigns.
Monitor and update Marketing activities promoting Brand's competitive products.
Manage product portfolio.
Monitor, analyze and evaluate domestic market trends, consumer behavior and competitor activity to identify market opportunities for the product.
Support in other Brand activities
2. Sales Target (20%)
Implement online & offline marketing activities to strengthen Brand awareness and bring traffic to counters and monitoring sales performance.
Build concepts based on marketing strategies and brand DNA and inspire internal customers to get buy in and inputs.
3. Ensuring profits (10%)
Optimize online marketing expense by combined dealings with publishers and media booking agencies
Manage digital marketing activities within approved budget.
Review ROI marketing activities and propose any adjustment/ investment.
4. Customers and other external relationships (20%)
Develop and maintain collaborative relationships with KOL, agencies and other partners to get support when needed.
Monitor, analyze and evaluate product performance and customer feedback to generate new campaign ideas to meet customer needs.
5. Human Resources Development (10%)
Manage direct reports for their performance to ensure team is performing on track (Ex: aligned with functional objectives, and up to expected level) as well as their professional career development.
Coordinate with HRBP in people related matters (e.g. staffing, performance management, talent development, ...)
6. Others (10%)
To take other assignments as assigned by Line Manager & Brand HeadRequired diploma and/or level of professional experience:
University graduate
At least 06 years of Marketing relevant experience (Cosmetics, FMCG, Retail, etc.)
Required skills:
Experience in portfolio marketing. Knowledge of 6P marketing
Strong analytical skills, business acumen & critical thinking
Ability to work independently as well as to engage & cooperate well in a team
Fluent both in English and Vietnamese, good writing, presentation and communication skill.
Good at planning & execution, working cross-functionally and budget management.Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Khu vực
Báo cáo
Công Ty TNHH Hercules VN
Công Ty TNHH Hercules VN Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Số 22, VSIP II Đường số 6, Khu công nghiệp Việt Nam - Singapore II, Khu liên hợp công nghiệp - dịch vụ - đô thị Bình Dương, Phường Hoà Phú, Thành phố Thủ Dầu Một, Tỉnh Bình Dương, Việt Nam

Công Ty TNHH Hercules VN là Công ty 100% vốn nước ngoài, chuyên sản xuất nắp chai phục vụ trong ngành nước giải khát.

Chính sách bảo hiểm

  • Chế độ bảo hiểm theo luật lao động Việt Nam

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia các hoạt động ngoại khóa

Lịch sử thành lập

  • Năm 1970 Hercules Malaysia được thành lập để cung cấp thùng dầu đã qua sử dụng đã được tân trang lại cho ngành dầu khí.
  • 1976 Hercules đa dạng hóa sang sản xuất nắp kim loại.
  • 1980 Dịch vụ phục hồi thùng dầu đã ngừng hoạt động và công ty tập trung 100% vào việc đóng cửa sản xuất.
  • 2004 Hercules Việt Nam được thành lập và đang cung cấp sản phẩm đóng cửa cho các công ty đa quốc gia.
  • 2007 Hercules đã đạt được chứng nhận ISO 9001 thành công.
  • 2016 Hercules đã đạt được chứng nhận HACCP MS1480:2007 thành công.
  • 2017 Hercules trở thành một trong những nhà sản xuất & nhà cung cấp đóng cửa ở cả thị trường địa phương và quốc tế.

Mission

Trở thành nhà sản xuất & nhà cung cấp thiết bị đóng cửa ở khu vực Châu Á Thái Bình Dương để phục vụ nhu cầu đa dạng của khách hàng về thực phẩm & nước giải khát, nhà máy bia, rượu, dầu & gas, mỹ phẩm & các ngành công nghiệp dược phẩm. Mang lại giá trị cho khách hàng bằng cách luôn đáp ứng nhu cầu của họ bằng các giải pháp đổi mới, cung cấp các sản phẩm đáp ứng tiêu chuẩn chất lượng và an toàn thực phẩm cũng như đề cao trách nhiệm của chúng tôi với các cổ đông, các bên liên quan và môi trường.

Những nghề phổ biến tại Công Ty TNHH Hercules VN

Bạn làm việc tại Công Ty TNHH Hercules VN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty TNHH Hercules VN

Công Ty TNHH Hercules VN

Click để đánh giá