Mô tả công việc
• Analyses current and potential markets/trends, coordinates all activities to maintain and increase revenue through added business volume and increased rate
• Procures new and repeat business for the hotel by monitoring contact with airlines, travel agencies, commercial houses, private clubs and professional associations within local, domestic and international markets. Maintains contact with planners, corporate accounts, incentive buyers, airlines and wholesalers, through personal sales calls, telephone contacts and written communications
• Creates and implements special programmes to achieve greater productivity through:
o Increasing average rate
o Increasing occupancy
o Increasing business volume during difficult periods
o Increasing local food and beverage banqueting sales
• Manages key accounts
• Oversees the selling and servicing of group business
• Co-ordinates the development of all promotional material
• Provides direction on and conducts market research
• Monitors competitor activities
• Maintains close liaison with Regional/ Corporate Sales teams and those of other ICHG hotels to ensure the hotel receives proper corporate consideration, direction and support
• Plans and executes sales trips to major market areas
• Attends major travel functions to promote sales for the hotel
• Under the guidance of your superior, directs all sales activities for Sales Managers and Sales Executives to ensure they meet the goals of the Revenue Plan
• Produces monthly Sales reports and forecasts
• Meets with guests from major producers/organizers of big events staying in the hotel to ensure customer satisfaction
• Establishes and continuously updates mailing lists
• Organizes and attends major sales/PR related functions within the hotel
• Works with superior on manpower planning and management needs
• Works with superior in the preparation and management of the Department’s budget
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and benefits package
- International training opportunities and career development
- Dynamic and international working environment
- Other benefits as per Hotel policies
Yêu cầu công việc
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Good writing skills
- Bachelor’s degree in Sales, Marketing or related field.
- 3 years of relevant experience or an equivalent combination of education and work-related experience
Yêu cầu hồ sơ
Công Ty TNHH Hercules VN là Công ty 100% vốn nước ngoài, chuyên sản xuất nắp chai phục vụ trong ngành nước giải khát.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ bảo hiểm theo luật lao động Việt Nam
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa
Lịch sử thành lập
- Năm 1970 Hercules Malaysia được thành lập để cung cấp thùng dầu đã qua sử dụng đã được tân trang lại cho ngành dầu khí.
- 1976 Hercules đa dạng hóa sang sản xuất nắp kim loại.
- 1980 Dịch vụ phục hồi thùng dầu đã ngừng hoạt động và công ty tập trung 100% vào việc đóng cửa sản xuất.
- 2004 Hercules Việt Nam được thành lập và đang cung cấp sản phẩm đóng cửa cho các công ty đa quốc gia.
- 2007 Hercules đã đạt được chứng nhận ISO 9001 thành công.
- 2016 Hercules đã đạt được chứng nhận HACCP MS1480:2007 thành công.
- 2017 Hercules trở thành một trong những nhà sản xuất & nhà cung cấp đóng cửa ở cả thị trường địa phương và quốc tế.
Mission
Trở thành nhà sản xuất & nhà cung cấp thiết bị đóng cửa ở khu vực Châu Á Thái Bình Dương để phục vụ nhu cầu đa dạng của khách hàng về thực phẩm & nước giải khát, nhà máy bia, rượu, dầu & gas, mỹ phẩm & các ngành công nghiệp dược phẩm. Mang lại giá trị cho khách hàng bằng cách luôn đáp ứng nhu cầu của họ bằng các giải pháp đổi mới, cung cấp các sản phẩm đáp ứng tiêu chuẩn chất lượng và an toàn thực phẩm cũng như đề cao trách nhiệm của chúng tôi với các cổ đông, các bên liên quan và môi trường.