Việc làm Hóa dầu Long Sơn

Tìm thấy 8 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Hóa dầu Long Sơn
Office Service Assistant Manager
Hóa dầu Long Sơn
8 đánh giá 23 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 02/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 8 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
General Information
Division : Finance
Department: Office Service & Procurement
Job Title : Office Services Assistant Manager
Location : The Mett - HCMC
Report to : Office Service & Procurement Manager
No. of subordinates: 1
Job Summary
The job holder is responsible for managing the administrative of the overall Company and OS team activities as well as day-to-day operations of a variety of OS. Ensure smoothly operation of nationwide offices according to business plan & budget control. Setting up Office service policies and follow to comply with policies of Company/ Group. Sourcing of suppliers for the overall needs of the company to obtain products of the right quality and quantity at the right price and time and from the right sources. Manage the requisition preparation process to trigger the procurement of goods and services by conducting analysis of the approved plans and verification of Company's need.
Key Roles & Responsibilities
1. Office Service:
- Managing, evaluate and monitor the performance of 3rd parties and implement appropriate plan to deliver facility management services across all sites of the Company
- Review, supervise offices rental fee, parking, electricity, other fees paid on time.
- Develop and implement OS plans and review protocols that aligns with the operating plan.
- Provide employees with guidance in handing difficult or complex problems or in resolving escalated complains or disputes.
- Oversee the acquisition, distribution and storage supplies and shared service such as mailing, printing, copying, cleaning and maintenance.
- Create and administers budgets for suppliers, equipment and contract services.
- Monitor any construction or renovation projects to ensure plan requirements and applicable health, safety are met.
- Prepare, negotiate, analyze and review contracts for services providers, equipment, supplies, material, Facility Management.
- Prepare & review maintenance and other recurring schedules and report for accuracy and efficiency.
- Plan in-house or off-site activities like parties, celebrations and conferences.
- Reporting to the high level on issues of Office service activities.
2. Property management:
- Communicate with landlords to negotiate the Lease Contract terms & conditions as assigned.
- Co-operate with Procurement Team to Follow up requests from other divisions to open new offices.
- Co-operate with Procurement Team to Prepare moving plans for offices renovation.
3. Team management: responsible for OS team as well as individual staff performance
4. Other tasks : as assigned if anyJob Requirements
1. Qualification:
- University degree with major in business administration, economics, finance
2. Work Experience
- More than 8 years of relevant experience in office services, property management
- Practical experience in a business-driven culture and customer service-oriented atmosphere and multi-national corporations
- Experience in managing group/regional reporting and approval processes
3. Knowledge
- Familiar with negotiation, contract process and documentation
- Full understanding on legal/compliance related matters: conflict of interest, anti-bribery & corruption, anti-money laundering & countering terrorism financing, anti-fraud
4. Skills
- Demonstrate strong leadership and creative thinking
- Strong interpersonal and communication skills
- Good financial and business acumen
- Advanced English and Vietnamese languages
- An effective team player
- Excellent interpersonal skill
5. Attitude
- High sense of integrity and responsibility
- Pleasant attitude
- Teamwork spiritThưởng
Attractive KPI Bonus (monthly or yearly) and 13th month salary
Chăm sóc sức khoẻ
Premium personal healthcare insurance for all employees and spouse and/or children
Nghỉ phép có lương
14 - 20 days annual leave, 3 days of sick leave with pay
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 25T2, Đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

Công ty TNHH Hóa dầu Long Sơn (LSP), một công ty được thành lập tại nước Cộng hòa xã hội chủ nghĩa Việt Nam, đã được thành lập để phát triển, xây dựng và vận hành tổ hợp hóa dầu tích hợp đầu tiên của Việt Nam đặt tại tỉnh Bà Rịa-Vũng Tàu. Dự án sẽ bao gồm một máy cracker thức ăn hỗn hợp quy mô cơ sở thế giới, các nhà máy polyolefin hạ nguồn (HDPE, PP và LLDPE), đơn vị tiện ích trung tâm, cảng, cầu cảng và các cơ sở lưu trữ và các cơ sở liên quan khác.

Là dự án hóa dầu tích hợp đầu tiên tại Việt Nam, tầm quan trọng chiến lược của LSP nằm ở bản chất thay thế nhập khẩu để đáp ứng nhu cầu trong nước bền vững và tăng nhanh của Việt Nam đối với nhựa polymer và nâng cao khả năng cạnh tranh của ngành nhựa, một nguồn thu xuất khẩu quan trọng cho Việt Nam.

Những nghề phổ biến tại Hóa dầu Long Sơn

Bạn làm việc tại Hóa dầu Long Sơn? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Hóa dầu Long Sơn

Hóa dầu Long Sơn

Click để đánh giá