Responsibilities
- Create timely and engaging campaign optimized for the platform used and intended audience
- Work with account manager(s), content writer(s) and designer(s) to prepare media strategies and plans, and also manage campaign scheduling and performance
- Understand online ads on Facebook, Adwords, Google Display Network, retargeting etc
- Monitors and develops reports on competitor activity within social media spaces
- Plan the full package of digital marketing as a solution for clients
- Set-up tracking method & campaign structure
- Responsible for the day to day running of all search, social and display advertising campaigns and report any issues promptly to managers
- Measure and report performance of all digital marketing campaigns, and assess against goals (ROI, CAC,)
- Identify trends and insights, and optimize spend and performance based on the insights
Qualifications
- 2-3 years of relevant working experience in digital marketing
- Bachelors degree preferred
- Excellent English skills
- Strong knowledge of Facebook, Google, Power editor, Adwords, Remarketing, Online advertisement programs and vendors
- Ecommerce background is a plus
- Good knowledge of digital social trends
- Strong analytical skills numerical skills
I-dac Việt Nam là công ty kỹ thuật số đầy đủ dịch vụ cung cấp dịch vụ tiếp thị và truyền thông trực tuyến toàn diện nhằm giúp các thương hiệu tạo ra trải nghiệm kỹ thuật số có tác động. Chúng tôi chuyên về Chiến lược kỹ thuật số, Sáng tạo, Tiếp thị dữ liệu, Xã hội, Lập kế hoạch & Mua truyền thông, v.v.
Chúng tôi là một phần của DAConsortium, một trong những cơ quan truyền thông kỹ thuật số lớn nhất tại Nhật Bản và trở thành chi nhánh kỹ thuật số chiến lược của Tập đoàn Hakuhodo DY Holdings.
i-dac Việt Nam là Cơ quan tiếp thị kỹ thuật số dựa trên dữ liệu được hỗ trợ bởi mạng lưới và đối tác toàn cầu của chúng tôi.
Chúng tôi xử lý đầy đủ các dịch vụ Tiếp thị Kỹ thuật số với đội ngũ giàu kinh nghiệm và chuyên nghiệp.