Việc làm INFOPLUS

Cập nhật 29/09/2024 14:07
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH INFOPLUS
Thư ký bếp- Kitchen Secretary
INFOPLUS 3.1★
7 đánh giá 37 việc làm 125 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trợ Lý, Thư Ký
Ngày đăng tuyển: 16/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Mù Cang Chải - Yên Bái

Mô tả công việc

POSITION PURPOSES

The Kitchen Secretary is a position that provides administrative support to the Executive Chef in a hotel kitchen. They are considered a valuable assistant who helps the Executive Chef manage and streamline the kitchen's operations.

ESSENTIAL FUNCTIONS

• Scheduling and attendance management for the department staff

- Support the Executive Chef in scheduling the work of the kitchen department staff to ensure that the hotel's job requirements are met.

- Arrange weekly and monthly work schedules for the staff.

- Record and manage the attendance of the kitchen department staff according to the hotel's timekeeping system.

- Monitor the work schedules of the staff and promptly inform them of any changes or emergencies.

• Control of the kitchen department's inventory

- Participate in and assist specialized positions in checking the quantity and quality of raw materials and food products received.

- Check and order raw materials for the kitchen's inventory.

- Inventory and track the stock of the department's goods.

• Management of assets and tools for the kitchen department

- Coordinate and support the accounting department in checking the assets, machinery, and tools used in the kitchen.

- Monitor the use and storage of kitchen tools, equipment, and machinery by staff members.

- Compile and prepare purchase requisitions for necessary equipment, tools, and supplies required by the department as requested by the Executive Chef.

• Perform administrative tasks

- Record and prepare reports, statistics, and documents as required.

- Coordinate with the Executive Chef and other relevant positions to develop training plans for employees and propose activities to enhance team bonding for the kitchen department.

- Receive and handle phone calls and emails for the kitchen department.

- Coordinate with the Executive Chef to come up with new ideas for modifying menus and creating event menus.

- Prepare recruitment requests to be sent to the human resources department for hiring casual staff as needed for special events.

- Classify and carefully store all types of documents and materials assigned to be managed.

- Provide suggestions to improve the quality of work for the department.

- Update information in the kitchen for the Executive Chef and perform other tasks as required.

Quyền lợi được hưởng

Attractive income

Other benefits according to the standards of Banyan Group

Yêu cầu công việc

• Education

- Graduated from universities and colleges, preferably with a major in Tourism/Hotel and Restaurant Management.

- Proficient in both spoken and written English.

• Work experience

- Candidates with experience 1-2 years

• Other request:

- Neat, tidy, hardworking and diligent.

- Proficient in using office software and word processing.

- Ability to analyze, synthesize and manage documents and records.

- Strong communication skills and problem-solving abilities.

- Good health.

Yêu cầu hồ sơ

Curriculum Vitae

Work Experience Description

Health Certificate

Two 2x4 Photos

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 17, Tòa nhà IDMC Mỹ Đình, số 15 Phạm Hùng, Phường Mỹ Đình 2, Quận Nam Từ Liêm

Với hơn 5 năm kinh nghiệm cùng đội ngũ chuyên gia, kỹ sư công nghệ có chuyên môn cao trong ngành IT, InfoPlus tự hào là doanh nghiệp BaaS (Banking–as–a–Service) luôn đi đầu, vận dụng sáng tạo xu hướng công nghệ 4.0: Open API, Cloud, Microservice, Big Data, AI, Cloud, Internet of Things, RPA… vào phát triển hệ sinh thái công nghệ

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2018

Mission

  • InfoPlus với nền tảng công nghệ hiện đại: Big data, AI, Cloud, Internet of Things… chúng tôi cung cấp dịch vụ, giải pháp phần mềm tiên tiến giúp khách hàng chủ động, linh hoạt thích ứng trong mọi bối cảnh.
 

Review INFOPLUS

3.1
7 review

17/05/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Chế độ OT của công ty rất tốt, đúng với quy định của các doanh nghiệp. Công ty cho nhân viên thoải mái sáng tạo và áp dụng công nghệ mới. Các thành viên vui vẻ, hòa đồng, thân thiện, tạo môi trường làm việc tốt nhất.

17/05/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Trưởng nhóm dự án của công ty rất tuyệt vời. Sếp thì vui tính, hòa đồng, thân thiện, rất biết cập nhật công nghệ hiện tại và mới nhất trên thế giới cho nhân viên

17/08/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Công ty không đánh giá được năng lực của nhân viên. Giờ làm việc của công ty khá muộn. Một số nhóm làm việc khá tệ. Quy trình làm việc của công ty khá rối rắm.

Những nghề phổ biến tại INFOPLUS

Bạn làm việc tại INFOPLUS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo INFOPLUS

INFOPLUS

Click để đánh giá