JOB DESCRIPTION
- Participate in developing suitable insurance products and implementing sales and marketing strategies for digital platforms and Insurtech solutions.
- Analyze market trends, customer needs, and industry activities to identify new digital opportunities.
- Look for opportunities for business growth through online channels and digital tools.
- Develop and oversee digital marketing campaigns to attract new customers and enhance brand awareness
- Provide insights and recommendations to optimize the customer journey on digital platforms.
- Build and manage relationships with brokers, partners, and external digital partners/ vendors to foster collaboration and develop innovative solutions aligned with business objectives.
- Monitor digital platform performance, ensuring KPIs and sales targets are met
- Prepare and manage periodical performance reports for sales outcomes and digital marketing campaigns.
- Collaborate with internal departments to ensure that multiple aspects are well fulfilled, relating to legal, workflow, informing between departments, and technical issues.
QUALIFICATIONS
- At least 3 years of experience in Sales/ Marketing roles, focusing on Digital projects
- Experience in the Non-life insurance industry and involvement in Insurtech initiatives are highly preferred
- Understanding of digital transformation in the Insurance industry is desirable
- Proven success in working with Insurance brokers, partners, and external vendors
- Strong understanding of digital marketing tools (SEO, SEM, social media, email campaigns) and customer behavior in digital environments
- Project management, leadership, and stakeholder management skills
- Ability to lead and motivate cross-functional teams to achieve business objectives
- Fluent English is a must
BENEFITS
- Monthly allowance: Lunch, Mobile phone, Transportation
- 13th-month bonus, Performance bonus & Long-term award
- Other allowances: Birthday, Public holidays, Clothing, In-patient treatment, etc.
- Annual health check, Complimentary Healthcare insurance, Healthcare insurance support for family members
- Activities & Parties: 2 trips/year, Annual Conference, Company Anniversary, Women’s Day, Employee Birthdays, Sports activities, etc.
- Various types of Leave, up to 19 days/year, can be divided into 1/4 day or 1/2 day leave
- Social/ Health/ Unemployment Insurance on full salary
- Training opportunities in both technical skills & soft skills.
Với hơn 5 năm kinh nghiệm cùng đội ngũ chuyên gia, kỹ sư công nghệ có chuyên môn cao trong ngành IT, InfoPlus tự hào là doanh nghiệp BaaS (Banking–as–a–Service) luôn đi đầu, vận dụng sáng tạo xu hướng công nghệ 4.0: Open API, Cloud, Microservice, Big Data, AI, Cloud, Internet of Things, RPA… vào phát triển hệ sinh thái công nghệ
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
- InfoPlus với nền tảng công nghệ hiện đại: Big data, AI, Cloud, Internet of Things… chúng tôi cung cấp dịch vụ, giải pháp phần mềm tiên tiến giúp khách hàng chủ động, linh hoạt thích ứng trong mọi bối cảnh.
Review INFOPLUS
Chế độ OT của công ty rất tốt, đúng với quy định của các doanh nghiệp. Công ty cho nhân viên thoải mái sáng tạo và áp dụng công nghệ mới. Các thành viên vui vẻ, hòa đồng, thân thiện, tạo môi trường làm việc tốt nhất.
Trưởng nhóm dự án của công ty rất tuyệt vời. Sếp thì vui tính, hòa đồng, thân thiện, rất biết cập nhật công nghệ hiện tại và mới nhất trên thế giới cho nhân viên
Công ty không đánh giá được năng lực của nhân viên. Giờ làm việc của công ty khá muộn. Một số nhóm làm việc khá tệ. Quy trình làm việc của công ty khá rối rắm.