Lotte Mall West Lake Hanoi is seeking for a Sales Management Assistant to be responsible for operation supervision and sales management of F&B field in Lotte Mall with around 50+ F&B brands.
Responsibilities
1. Food Quality Control
- Inspect, evaluate and monitor compliance with food safety, food quality, and service quality at the F&B brands of Shopping Mall
- Coordinate with F&B brands to find the cause of non-compliance and the solutions; Monitor corrective and preventive actions of the brands
- Ensure maintenance of raw material standards, inspection numbers, and legal documents at the F&B brands
- Handle arising issues regarding raw materials/food safety/insects/chemicals/inspection teams at the restaurants
- Make reports and perform other tasks as assigned
2. Floor Operation
- Daily checking floor, common area operation to Identify defects, hygiene & security issues and coordinate with internal departments to solve them promptly
- Daily checking tenant operation (FOH, BOH, staff) to ensure every tenant follows Mall rules and regulations
- Discuss with the operation team to come up with a suitable process for F&B tenants: import & export foods, dispose of trash, delivery activities…
- Implement the Shopping Mall promotions from SP team to TOS tenants, follow up and supervise the deployment of tenants
- Quickly and effectively coordinating work related to infrastructure or design between tenants and the internal department
- Co-operate with tenants and internal departments (Customer Service, Sales Planning, Sub-contractors) to resolve arising issues quickly and effectively through continuous communication with customers and tenants
Qualifications
- Bachelor degree in Business Administration, Marketing and related major
- At least 1 year of experience in the relevant position in F&B Quality Control, Restaurant Management, F&B Operation, Retail, Shopping Mall
- Have knowledge in food safety and hygiene
- Good verbal and written communication in English and Vietnamese
- Hard-working, have good team-work and communication skills
- Can work under high pressure and self-motivation
- Must be available to work in shift, 5 days/weeks (Shift 1: 8:30 - 5:30; Shift 2: 14:00 - 22:00)
Benefits
- Competitive salary package, open for negotiation: Salary, allowance, 13th month bonus salary, gift, annual salary review
- Training & development: Personal development course, professional training course, solf skill training course...
- 15 paid-leave annually; Social, Health, Unemployment insurance
- Health care scheme: PVI Health insurance; Annual health check
- Caring & Sharing: Birthday, Wedding, Child birth, Funeral, Full Moon, Women Day, Lunar New Year, Children Day...
- Lunch/Dinner at canteen; Free motorbike parking; Perdiem for Business Trip; Team building Activities
Apply via LinkedIn or send your resume: [email protected]
Công ty TNHH May Thêu Giày An Phước là Công ty quản lý hệ thống nhà máy sản xuất, xuất khẩu sản phẩm thời trang cao cấp cho thị trường Nhật Bản, Châu Âu, và quản lý hệ thống cửa hàng bán lẻ sản phẩm thời trang nam, nữ thương hiệu An Phuoc, Pierre Cardin, Bonjour, Anamai tại thị trường Việt Nam - Lào - Campuchia, và thương hiệu G.Weis tại thị trường Cộng Hòa Liên Bang Đức
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ chế độ BHXH BHYT BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- teambuiding hằng năm.
- Du lịch hàng năm
- Coffee coding tour
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 1992 tại miền Nam Việt Nam, khởi nguồn là một xưởng may gia công xuất khẩu, Công ty TNHH May thêu giày An Phước đã trải qua những thăng trầm trong lịch sử hình thành phát triển và đạt được thành tựu to lớn như ngày nay.
Mission
- Sau nhiều năm tập trung vào thị trường nội địa và đạt được tốc độ tăng trưởng trung bình 30% mỗi năm, đã minh chứng cho chiến lược hiệu quả của Công ty An Phước. Bắt đầu với chỉ một cửa hàng tại thành phố Hồ Chí Minh, tính đến năm 2012, An Phước đã có hơn 60 cửa hàng trên khắp lãnh thổ Việt Nam với đội ngũ nhân lực khoảng 3.200 người.