Mô tả công việc
1. Manage accounts receivable
-Send emails with invoices and payment links for special orders which are arriving in the warehouse and soon will be ready to ship.
-Monitor open invoices for customers with credit terms
2. Create new accounts and collect documentation
-Manage the new accounts which are created and be responsible for entering them into the system and gathering all the information
3. Issue credits / Refunds
4. Freight Invoices
- Be responsible for reviewing the freight invoices and comparing them to the quoted amount and either approving them or disputing them.
5. Manage orders
-When an order is fully paid this person will release the order and schedule it to be sent to the USA warehouse for fulfilment.
6. Issue PO to the factory
7. Quote and book freight shipments
Yêu cầu công việc
- Graduate of College or University with a major in Accounting
- Minium of 1 year of experience
- experience working in a manufacturing company specializing in exports
- Good English comunication skills
- Experience in bookkeeping for American companies
- Accepting CVs in English
Quyền lợi được hưởng
- Participate in social insurance and health insurance as per legal regulations
- Annual salary review
- 13th-month salary and bonuses according to state regulations
- Opor tunities for training and professional development
Công ty TNHH May Thêu Giày An Phước là Công ty quản lý hệ thống nhà máy sản xuất, xuất khẩu sản phẩm thời trang cao cấp cho thị trường Nhật Bản, Châu Âu, và quản lý hệ thống cửa hàng bán lẻ sản phẩm thời trang nam, nữ thương hiệu An Phuoc, Pierre Cardin, Bonjour, Anamai tại thị trường Việt Nam - Lào - Campuchia, và thương hiệu G.Weis tại thị trường Cộng Hòa Liên Bang Đức
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ chế độ BHXH BHYT BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- teambuiding hằng năm.
- Du lịch hàng năm
- Coffee coding tour
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 1992 tại miền Nam Việt Nam, khởi nguồn là một xưởng may gia công xuất khẩu, Công ty TNHH May thêu giày An Phước đã trải qua những thăng trầm trong lịch sử hình thành phát triển và đạt được thành tựu to lớn như ngày nay.
Mission
- Sau nhiều năm tập trung vào thị trường nội địa và đạt được tốc độ tăng trưởng trung bình 30% mỗi năm, đã minh chứng cho chiến lược hiệu quả của Công ty An Phước. Bắt đầu với chỉ một cửa hàng tại thành phố Hồ Chí Minh, tính đến năm 2012, An Phước đã có hơn 60 cửa hàng trên khắp lãnh thổ Việt Nam với đội ngũ nhân lực khoảng 3.200 người.