Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Position Overview: We are seeking a creative and performance-driven Ecommerce Marketing Manager to lead online marketing efforts for the leading mom & baby omnichannel retailer in Vietnam. This role is pivotal in enhancing our brand presence, driving traffic, and boosting online sales through well-planned content and digital marketing initiatives.
Key Responsibilities:
Digital Marketing:
- Define and drive total company digital marketing strategy, including performance marketing as well as omnichannel branding efforts
- Manage paid marketing campaigns across digital platforms such as Google Ads, Facebook, Tik Tok other relevant channels
- Analyze campaign performance and adjust strategies to achieve key performance indicators (KPIs), including ROAS, Traffic, and New Users
Content Strategy and Management:
- Develop and manage content strategy for online channels, including product videos, descriptions, app push and blogs
- Create informative, engaging and consistent content that resonates with mom & baby audiences while aligning with the brand’s voice and values
- Monitor content performance metrics and optimize for engagement and conversions
Market Research and Customer Insights:
- Stay updated on customer insights and market trends in the mom & baby segment, as well as ecommerce and digital marketing innovations
- Analyze competitor activities and identify opportunities for differentiation
- Provide regular reports and insights on market and customer behavior
Cross-Functional Collaboration:
- Work closely with marketing and commercial teams to ensure ecommerce marketing efforts align with business goals
- Coordinate with creative and UI/UX teams to develop visuals and multimedia content for campaigns
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Marketing, Business, Communications, or a related field
- 3-5+ years of experience in ecommerce marketing, digital marketing, or a similar role Previous experience in an omnichannel retailer is an advantage
- Proven track record of managing content creation and digital marketing campaigns
- Excellent analytical skills with the ability to interpret data, draw actionable insights and present to stakeholders
- Exceptional leadership, communication and interpersonal skills
- Ability to thrive in a fast-paced, results-driven environment
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH May Thêu Giày An Phước là Công ty quản lý hệ thống nhà máy sản xuất, xuất khẩu sản phẩm thời trang cao cấp cho thị trường Nhật Bản, Châu Âu, và quản lý hệ thống cửa hàng bán lẻ sản phẩm thời trang nam, nữ thương hiệu An Phuoc, Pierre Cardin, Bonjour, Anamai tại thị trường Việt Nam - Lào - Campuchia, và thương hiệu G.Weis tại thị trường Cộng Hòa Liên Bang Đức
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ chế độ BHXH BHYT BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- teambuiding hằng năm.
- Du lịch hàng năm
- Coffee coding tour
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 1992 tại miền Nam Việt Nam, khởi nguồn là một xưởng may gia công xuất khẩu, Công ty TNHH May thêu giày An Phước đã trải qua những thăng trầm trong lịch sử hình thành phát triển và đạt được thành tựu to lớn như ngày nay.
Mission
- Sau nhiều năm tập trung vào thị trường nội địa và đạt được tốc độ tăng trưởng trung bình 30% mỗi năm, đã minh chứng cho chiến lược hiệu quả của Công ty An Phước. Bắt đầu với chỉ một cửa hàng tại thành phố Hồ Chí Minh, tính đến năm 2012, An Phước đã có hơn 60 cửa hàng trên khắp lãnh thổ Việt Nam với đội ngũ nhân lực khoảng 3.200 người.