Mô tả công việc
Research and penetrate the target market
Support BDM in developing action plans to implement business development strategies and reach sales targets.
Support BDM in developing action plans to reach the target market
Conduct market and competitor research and analysis
Explore business opportunities
Conduct needs analysis and identify customer pain points to determine solutions to meet those needs.
Identify new business opportunities using email, phone, and social media to promote Sun Inc.’s brand and understand customer needs.
Implement activities to find potential customers in the English- speaking market (through Marketing Online, Offline, and connecting activities,..)
Manage prospects and existing customers
Close deals
Build and maintain relationships with existing customers to generate future sales opportunities
Plan and execute follow- up of potential customers.
Collaborate with the delivery team during the development process to detect issues and make improvements.
Create a list and fully update information about potential customers (Leads).
Yêu cầu công việc
Being able to start everything from scratch and work independently
At least 2 years of experience working in a similar position
Project management skills (preferred).
Communication skills, persuasive negotiation skills
Prior experience in IT sector and English- speaking markets with a proven track record of generating leads, opportunities and deals
English competency at professional level
Market research skills
Willing to take the lead in exploring new challenges and opportunities
Quyền lợi
Professional, open- minded, and creative environment:
Respect different perspectives within a team
Work with colleagues who embrace ideas to change the society
The culture of taking risks to experience and thrive
Strong learning culture that promotes individual development
Focus on individual development
Get access to company Learning Hub online library with various courses provided by Udemy, LinkedIn,...
Be empowered
Be consulted, accompanied, and supported in career development with the career path system (developing in expertise or management direction) that has been studied and tested for many years.
Be oriented for individual, group, and organizational goals
Be supported to define a 3- month or 6- month goal (Goal Define Support)
Special care for employees
Policies supporting learning activities, knowledge sharing, and cultural exchange (Technology Seminar – Tech Expert, Club: Reading, Japanese, Music Club, ...)
Performance review: Twice/a year
13th- month salary bonus
Seniority Allowance
Hybrid working policy; flexible check- in, check- out
Women care allowance: Women’s physiological leave: 2.5 hours/month; Postpartum leave for female employees with under 1- year- old children: 1 hour/day
Annual company trip and quarterly team- building activities
Comprehensive health insurance Sun Care
Salary: Upto $1500 (Gross) + Commission (lunch, living allowance, beauty care, Japanese and IT certificates, etc.)
Cập nhật gần nhất lúc: 2025-01-03 02:40:02
Công ty TNHH May Thêu Giày An Phước là Công ty quản lý hệ thống nhà máy sản xuất, xuất khẩu sản phẩm thời trang cao cấp cho thị trường Nhật Bản, Châu Âu, và quản lý hệ thống cửa hàng bán lẻ sản phẩm thời trang nam, nữ thương hiệu An Phuoc, Pierre Cardin, Bonjour, Anamai tại thị trường Việt Nam - Lào - Campuchia, và thương hiệu G.Weis tại thị trường Cộng Hòa Liên Bang Đức
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ chế độ BHXH BHYT BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- teambuiding hằng năm.
- Du lịch hàng năm
- Coffee coding tour
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 1992 tại miền Nam Việt Nam, khởi nguồn là một xưởng may gia công xuất khẩu, Công ty TNHH May thêu giày An Phước đã trải qua những thăng trầm trong lịch sử hình thành phát triển và đạt được thành tựu to lớn như ngày nay.
Mission
- Sau nhiều năm tập trung vào thị trường nội địa và đạt được tốc độ tăng trưởng trung bình 30% mỗi năm, đã minh chứng cho chiến lược hiệu quả của Công ty An Phước. Bắt đầu với chỉ một cửa hàng tại thành phố Hồ Chí Minh, tính đến năm 2012, An Phước đã có hơn 60 cửa hàng trên khắp lãnh thổ Việt Nam với đội ngũ nhân lực khoảng 3.200 người.