JOB DESCRIPTION
Be responsible for supporting Non-life Insurance business activities for B2B clients and the Sales team.
- Being in charge of insurance policies as assigned
- Calculating premiums for policies and endorsements
- Implementing client data management process in the data management system of the Company
- Coordinating with relevant parties to ensure that insurance policies, endorsements and related documents are issued on time
- Promoting & following up clients’ information declaration, confirmation and premium payments
- Preparing reports & presentations as instructed and translating sales & marketing documents as required.
QUALIFICATIONS
- Graduation with a major in Insurance/ Finance/ Banking/ Economics/ Foreign Trade is advantageous.
- At least 6 months of experience in the Sales/ Key Account management/ Customer service field.
- General knowledge or experience in insurance is preferable.
- Good at English. Proficient in MS Office, especially MS Excel & MS PowerPoint.
- Communication, Teamwork, Time & Task management, Multi-tasking, Analytical & Logical thinking skills.
BENEFITS
- Monthly allowance: Lunch, Mobile phone, Transportation
- Other allowances: Birthday, Public holidays, etc.
- Workers’ Compensation Insurance
- Activities & Parties: 2 trips/year, Annual Conference, Company Anniversary, Women’s Day, Employee Birthdays, Sports activities, etc.
- Various types of Leave, up to 17 days/year, can be divided into 1/4 day or 1/2 day leave
- Social/ Health/ Unemployment Insurance on full salary
- Training opportunities in technical skills.
Mayora Việt Nam là nhà phân phối sản phẩm của tập đoàn Mayora tại Việt Nam với các sản phẩm nổi tiếng như Danisa, Kopiko, Coffee Joy, Marie Gold, Calcheese, Superstar, Go Choco, Tamarin, Fres, Malkist... Được thành lập vào năm 2012, chúng tôi đầu tư và mở rộng hoạt động tại Việt Nam với nhiều sản phẩm mới trong ngành hàng tiêu dùng nhanh. Trong năm 2015, chúng tôi xây dựng kế hoạch “10 in 10”, nghĩa là tăng trưởng 10 lần trong 10 năm. Từ đó đến nay, chúng tôi đã phát triển gấp đôi trong vòng 3 năm và đưa Danisa trở thành Bánh quy số một tại Việt Nam, đồng thời phát triển các sản phẩm khác để trở thành sản phẩm dẫn đầu thị trường.