Mô tả công việc
JOB DESCRIPTION
Key result area 1: Client Pitching / Media Planning (70%)
Work with key media partners for implementation planning and negotiations (if any)
Provide guidance to the team on planning, follow- up on operations, and optimization of digital campaigns to get the input to revise the strategy, planning, and approach for better results.
Build up the media planning team from the scratch, from recruitment to development.
Be the trusted advisor/ to- go person within the team and with clients for all things related to digital/ media
Provide strategy/planning/approach to clients, across different digital platforms/ media platforms in order to achieve the brief’s objectives
Set viable objectives and KPIs, and recommend/develop measurement methodology against all briefs
Key result area 2: Media Innovation & Product development (30%)
Support to train media/account/.. team about these things above
Develop best practices/ framework and procedures/processes for media planning/proposal & operations for solutions/ verticals.
To update the team and clients on new trends and changes in the media landscape (e.g. new media vendors, new ad formats, etc.)
JOB REQUIREMENTS
Skills & Knowledge & Qualification
Minimum 1 year of work experience in a media agency, client- side in- house team
Highly evolved presentation and reporting skills, analytical skills & problem- solving skills are the MUSTs
Entrepreneurial mindset – driven, self- motivated, can- do attitude, bring optimism and positive energy to the team
Strong critical thinking and problem- solving skills
Solid experience in media planning and buying across all digital platforms, with hands- on experience in advertising technology platforms: FB, Google, Ad- network,...
Good to have
Shows depth of understanding of the industry, business, brands, and consumers in client conversations.
Experience in integrated planning will be an advantage
Experience in the execution of digital marketing campaigns
Demonstrated experience and success working in a client- facing role.
PMAX- er Identification
Extreme Ownership: The practice of owning everything in your world, to an extreme degree. Think of yourself as the owner of the company. It means you are responsible for not just those tasks which you directly control, but for all those that affect whether or not your task is successful.
People Development: Attract, develop, and retain the most talented people. Development is a responsibility, not a choice, of both the individual as well as the organization.
Integrity: Be honest and show a consistent and uncompromising adherence to what is right, even if it is at our own cost.
Client Impact: Everything we do is ultimately to deliver real client impact and value.
Innovation: Drive change and innovative new ideas to create more values for clients, teams and society.
Teamwork & Fun: The cooperative and collaborative effort of a team to achieve a common goal or to complete a task, and trying to build a joyful & enjoyable atmosphere for everyone.
WHY PMAX?
Insurance as full salary (SHUI)
Other staff welfare allowances.
Internal training & career development opportunities, and external L&D budget sponsorship
Quarterly, Yearly Recognition Gifts & Awards and gifts on special occasions (birthday, New year…)
Flexible working time with 4 days working from home per month and 15 paid leaves per year
Laptop supply/allowance or support for laptop purchase costs on an individual basis
Team bonding budget quarterly, snack time to engage team members
Annual health check- up and Healthcare Insurance PTI for all employees
Holiday activities; Company trip; Year End Party; Company Birthday; Culture Day; Quarterly Town Hall.
Competitive salary range with quarterly & yearly incentives and 13th- month salary
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-17 01:40:02
Công ty TNHH Phát triển giáo dục và Hợp tác quốc tế THANHMAIHSK được thành lập từ năm 2012, xuất phát từ niềm mong mỏi làm thế nào để những người yêu thích tiếng Trung, mà không có cơ hội được đào tạo trong các môi trường đại học chuyên nghiệp, có thể theo học tiếng Trung một cách bài bản và hiệu quả. Đồng thời, nhận thức được cơ hội có việc làm và cuộc sống tốt hơn rất nhiều nếu biết thêm tiếng Trung trong các tập đoàn lớn, đa quốc gia, THANHMAIHSK đã mở ra cuộc hành trình của mình với lớp học đầu tiên chỉ vỏn vẹn 6 học viên.
Sau hơn 9 năm hình thành và phát triển, với hơn 25000 học viên và hơn 900 lớp học, THANHMAIHSK đã và đang đi đúng với sứ mệnh được đặt ra, không phụ lại sự kỳ vọng của các học viên, các vị phụ huynh và các đối tác. Từ năm 2020, với mục tiêu trở thành hệ thống giáo dục Hán ngữ toàn diện nhất Việt Nam, THANHMAIHSK cam kết không ngừng nỗ lực định hướng, nâng chuẩn và tiên phong trong đào tạo Hán Ngữ ngắn hạn, nghiên cứu và phát triển phương pháp giảng dạy, cập nhật giáo trình, đồng thời kiến tạo cộng đồng Hán Ngữ và xây dựng môi trường giao lưu và nghiên cứu học thuật của các giảng viên.
Trong những năm qua, THANHMAIHSK tự hào đạt được những thành tựu rực rỡ khi mở được 16 cơ sở trải khắp 3 tỉnh thành lớn của đất nước là Hà Nội, TP Hồ Chí Minh, Bắc Ninh, Đà Nẵng, trở thành đối tác đáng tin cậy của các doanh nghiệp, trường đại học uy tín của Trung Quốc. THANHMAIHSK cũng là đơn vị đào tạo tiếng Trung được nhiều doanh nghiệp tin tưởng như FPT, Funtap,…