Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1.JOB BRIEF
We are looking for a CRM Automation Specialist who has knowledge of data integration, workflow automation, and customer segmentation strategies to be responsible for driving multi-channel marketing automation campaigns, including email, SMS, push notifications, and in-app messaging, with a focus on customer engagement, customer retention growth to add most value in a customer’s lifetime.
2.DETAILED JOB DESCRIPTION
Marketing Automation
Strategize customer journeys across both online and offline touchpoints to maximize lead and customer acquisition, retention, and growth strategies.
- Set key success factors and prioritize implementation plan of customer journeys based on impact.
- Manage execution of automation and communications across multiple channels including Email, Web push, App push, SMS, ZNS, chat and more for website Maison Online and multiple brand’s domains.
- Design personalized and relevant communication strategies for different group of customers to deliver the campaigns to the right audiences, at the right frequency on the right channels.
- Own and constantly improve all automation rules and triggers for different leads and customer actions to meet target KPIs.
- Develop automations with customer activation/ re-activation projects including new lead welcome, converting leads into first time purchases, introducing new products, abandoned carts, increasing repeat purchases, upselling, and down selling products, generating referrals, cross selling relevant brands, collecting net promoter scores and more.
- Implement automatic message script and set automation flow for new followers for all ZOAs on Zalo channel.
Revenue generation & reporting
Manage CRM and marketing automation dashboard to report on data growth by cohort, list, campaign performance, revenue, customer lifetime value & ROI.
- Tie in automation reporting from multiple sources including RFM, Loyalty, App, Customer service, Google analytics, Social, or other web analytics and more to effectively pull out the most.
- Determine the best method to accurately measure revenue when factoring multiple sources and attributions.
Yêu Cầu Công Việc
- Minimum Bachelor's Degree major in Business Administration, Marketing or related fields.
- 2+ years’ experience in CRM or Marketing in Fashion retail is a plus.
- Have experience in CRM tools (Insider, MailChimp, Salesforce, etc.)
- Efficiency in Excel.
- Strong analytical skills with great detailed-orientation.
- Strong project management and organization skills.
- Strive for impact and high performance. Hunger for success with a commitment to getting things done.
- Good sense of design and style is a plus
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 24 - 30
- Lương: 15 Tr - 18 Tr VND
Công ty TNHH SONION Việt Nam được thành lập vào năm 2005 với vốn đầu tư 100% của Đan Mạch. Tập đoàn Sonion có trụ sở ở nhiều quốc gia trên thế giới như Mỹ, Hà Lan, Ba Lan, Trung Quốc, Philippin. Ở Việt Nam, Sonion có hai nhà máy, một nhà máy tại khu Công nghệ cao, quận 9, HCM với quy mô khoảng 5000 nhân viên và một nhà máy ở khu công nghiệp Đông Xuyên – Tp. Vũng Tàu.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đầy đủ các loại bảo Hiểm: BHXH, BHYT
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- trò chơi
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
-
Sonion Việt Nam với 1.600 nhân viên làm việc tại Khu công nghệ cao Sài Gòn đang mở rộng kinh doanh vào năm 2009.
Mission
Sonion chuyên sản xuất các linh kiện vi cơ điện tử cho các thiết bị âm thanh và máy trợ thính, chúng tôi tự hào là một trong những công ty hàng đầu cung cấp các giải pháp âm thanh tối ưu cho khách hàng, mang lại nhiều giá trị nhằm cải thiện cuộc sống cho mọi người.
Review SONION Việt Nam
Thời gian làm việc và mức lương rõ ràng Có các chính sách đãi ngộ thể hiện sự quan tâm tới nhân viên chu đáo (indeed)
Không khác gì công ty gia đình, văn hoá đổ thừa đổ lỗi, xây dựng system rất tốt nhưng cứng nhắc (RW)
Công ty càng ngày càng chán, lương thì ko tăng, cơm trưa nấu như cho heo ăn, công ty gì mà bợ đít, nịnh nọt thì đưa lên, ai công tư phân mình thì đì, không công bằng. (RW)