Mô tả công việc
- Manage purchasing tasks in the assigned scope by following the Purchasing procedure and Company policy to achieve the objectives of the Department and Company.
- Source, select, and approve suppliers for designated indirect categories in close cooperation with relevant user departments (including supplier audits when relevant).
- Work with the Marketing and Sales team to ensure the best service providers align with sales marketing strategies.
- Support user departments (Maintenance, Production, Projects, and other functions) in ensuring optimal indirect specifications are in place.
- Ensure the best possible agreements for designated Indirect categories, according to the purchasing objectives, by following the Purchasing Process and utilizing relevant contract formats (including frame agreements, etc.).
- Place and follow up orders in the system based on agreements/contracts when relevant.
- Execute invoice control according to company guidelines.
- Report on agreed KPIs including supplier performance to the Purchasing Manager.
- Other tasks as assigned.
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree in Foreign Trade, Supply Chain Management, Business Administration, Engineering, or related fields.
- At least 5 years' experience in Indirect Purchasing for Services (Communication, Digital media, Event,...), Maintenance, and Projects, preferably in a Manufacturing environment.
- Ability to work independently and under high pressure.
- Honesty, integrity, and process discipline.
- Structured thinking, strong analytical and problem-solving skills.
- Good negotiation, effective communication, and influencing skills.
- Collaboration and teamwork across organizations.
- Fluent in English and good computer skills (Microsoft Office, SAP/ ERP).
*** We offer:
- An international and professional working environment.
- Opportunities to work with Regional and Global team.
- Continuous learning opportunities and training activities through on-the-job training and our in-house learning Jotun Academy.
- Attractive compensation and benefits (13th month salary, performance bonus, allowances, etc.).
- Engagement activities (Outing, Teambuilding, Family Day, Sport Day, etc.).
- Healthcare for self and your family members.
- Overall health (Physical health, Mental health and Social health) programs and activities.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Công ty TNHH Thiết bị Tự động hóa Kim khí Thăng Long được thành lập năm 2009, là một trong các Công ty dẫn đầu về sản xuất các sản phẩm công nghiệp, thiết bị công nghiệp uy tín tại Việt Nam. Các sản phẩm và dịch vụ thế mạnh của Kim khí Thăng Long gồm:
- Tư vấn thiết kế, sản xuất và lắp đặt các loại máy móc, hệ thống tự động;
- Gia công các loại đồ gá, jig, chi tiết máy, khuôn mẫu và chi tiết cơ khí chính xác;
- Sản xuất và cung cấp các loại giá kệ, xe đẩy hàng, bàn thao tác cho công nhân, tủ phòng sạch trong nhà máy sản xuất và lắp ráp.
- Cung cấp các loại nhôm định hình, nhôm hình, nhôm tấm, nhôm ống, nhôm tròn đặc, các khớp nối mềm, phụ kiện công nghiệp, phụ kiện ghép nối.
Kim Khí Thăng Long định hướng mở rộng hợp tác với các đối tác trong và ngoài nước, mở rộng quy mô sản xuất, phát triển các nguồn nhân lực lớn mạnh, cải tiến mẫu mã, chất lượng và giá thành của sản phẩm, vì lợi ích của khách hàng. Tập trung nguồn lực xây dựng cơ sở vật chất, đầu tư trang thiết bị máy móc , xây dựng môi trường làm việc chuyên nghiệp với các chế độ đãi ngộ tốt cho toàn thể CBCNV trong Công ty. Trân trọng những thành quả đạt được và tiếp tục nỗ lực hơn nữa để đưa mái nhà chung Kim Khí Thăng Long lên một tầm cao mới trong những năm tiếp theo.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 1959
Mission
- Tận tâm hợp tác với khách hàng để cung cấp dịch vụ cạnh tranh, thân thiện và hầu như không bị gián đoạn. Chúng tôi nỗ lực xây dựng nền tảng mạng lưới vững chắc cho khách hàng.