Việc làm Thiết kế & Xây Dựng DBPlus

Cập nhật 31/12/2024 14:51
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH THIẾT KẾ & XÂY DỰNG DBPLUS
Senior Specialist - Sales Admin
Thiết kế & Xây Dựng DBPlus
36 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 12/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Vincom Đồng Khởi,Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

About Buymed

Buymed is a leading healthcare technology company revolutionizing the procurement and distribution of medical supplies. Our innovative platform connects medical institutions with suppliers, enhancing efficiency and ensuring timely access to essential resources. We are dedicated to fostering a culture of innovation, collaboration, and growth. Join us to make a significant impact in the healthcare industry.

1. Tender document monitoring and processing:

  • Monitor tender information from Departments of Health, hospitals, and clinics.
  • Purchase tender documents (if required) and coordinate with partners to complete tender participation documents.

2. Product portfolio management:

  • Finalize the product portfolio for tenders, ensuring timely resolution of related issues.
  • Collaborate with partners to process product portfolio information for tender and procurement plans.

3. Customer and sales team support:

  • Address customer inquiries related to products.
  • Coordinate with the sales team to develop plans for sourcing new suppliers.

4. Supplier management:

  • Manage the current supplier list.
  • Work with suppliers to evaluate, monitor weekly and monthly sales, and prepare periodic reports.

5. Tender process management:

  • Manage and support the successful execution of tender processes, including the number of tenders participated in, tender value, and tender results.

6. Reporting and planning:

  • Consolidate work plan reports on a weekly and monthly basis.
  • Develop area management plans, provide tools, and organize promotional activities to enhance product awareness among customers.

7. Other assigned tasks:

  • Perform tasks as directed by the Board of Directors, Department Head, or direct supervisor.

Yêu cầu công việc

  • College/University graduate, preferably in fields related to Business Administration, Pharmacy, Economics, etc.
  • At least 4 years of experience in Sales Admin or at least 1 - 2 years business support in the tendering sector.
  • Strong communication, problem-solving, and teamwork skills.
  • Proficient in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).

Quyền lợi được hưởng

Work Environment: Buymed is an Equal Opportunity Employer. We celebrate diversity and are committed to creating an inclusive environment for all employees.

Salary and Benefits:

  • Salary Negotiation: Opportunities for salary discussions and adjustments based on performance and market conditions.
  • Annual Performance and Salary Review: Regular evaluations to discuss performance and adjust compensation as needed.
  • Social Insurance: Comprehensive social insurance coverage based on full salary.
  • PVI Insurance: Coverage through PVI Insurance for added security and peace of mind.
  • Medical Checkup: Regular health checkups to ensure your well-being.
  • Annual Leave: 15 days of paid annual leave to support work-life balance.
  • Parking Allowance: Financial support for parking expenses.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH THIẾT KẾ & XÂY DỰNG DBPLUS
Thiết kế & Xây Dựng DBPlus Xem trang công ty
Quy mô:
__
Địa điểm:

CÔNG TY TNHH THIẾT KẾ VÀ XÂY DỰNG DBPLUS, tên thương hiệu là DBplus, là một trong những công ty nội thất hàng đầu Việt Nam chuyên về lĩnh vực thiết kế, thi công nội thất văn phòng, . Mục tiêu của DBplus là mang đến cho khách hàng những sản phẩm không chỉ đạt hiệu quả về thẩm mỹ mà còn công năng trên từng lĩnh vực sử dụng.

 

DBplus là công ty thiết kế và lắp đặt nội thất văn phòng. Đến với chúng tôi, bạn sẽ tìm thấy tất cả những gì bạn cần để có một không gian làm việc với phong cách thiết kế chuyên nghiệp nhưng lại vô cùng thân thiện, một không gian linh hoạt giúp tăng khả năng giao tiếp và phối hợp nhưng vẫn mang tính độc lập tương đối để mỗi nhân viên có thể phát huy hết khả năng sáng tạo và tập trung cao độ khi làm việc.

Văn phòng làm việc là nơi phản ánh văn hóa riêng của mỗi doanh nghiệp, tạo ấn tượng ban đầu để thu hút khách hàng và kêu gọi tài năng, hơn thế nữa, văn phòng với một không gian làm việc khoa học sẽ góp phần nâng cao hiệu quả công việc. Tuy nhiên, để có một văn phòng làm việc đảm bảo tính công năng và mỹ thuật thì đòi hỏi phải có sự chuyên nghiệp về thiết kế, lắp đặt, giám sát.v.v. do đó sẽ tiêu tốn nhiều thời gian và chi phí.

Những nghề phổ biến tại Thiết kế & Xây Dựng DBPlus

Bạn làm việc tại Thiết kế & Xây Dựng DBPlus? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thiết kế & Xây Dựng DBPlus

Thiết kế & Xây Dựng DBPlus

Click để đánh giá