Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Sourcing, evaluate, select the best agency/ supplier for Digital Marketing, event marketing, banner ads, other marketing service…as company’s requirements.
Key Accountabilities:
- Support the development and implementation of the Digital Marketing Experience Portfolio. To maintain in scope portfolio management and sourcing activities on a day-to-day basis.
- Execute standardised strategic sourcing processes when required within the Digital Marketing Experience Portfolio with the focus being on adding value. To build and maintain strong working relationships with key Marketing manager/leader.
- To build and maintain relationships with key suppliers in the Digital Marketing Experience Portfolio.
- Proceed and follow up with Digital marketing agencies and comply with procurement/ company’s policy.
Key Requirements:
- An understanding of systems and processes and strong analytical acumen to drive insights and action from data is essential.
- Capabilities and skills in Strategic Sourcing for Marketing Services. Previous experience in Digital Marketing Procurement/Digital Marketing/Technology is desirable.
- Experience of procurement transformation, change and business engagement.
- Experience and knowledge of business models in digital marketing, advertising production, marketing agencies management.
- Interested in tech and innovation, keeping up with trends and up to date with the latest developments within AI (artificial intelligence).
- Having great analytical skills, analysis gap and act on the insights found. Working closely with stakeholders to find more opportunities to track measure the outcome and determine success, always looking at the end-to-end impact.
- Working with marketing services procurement, to be the connector between internal and external stakeholders, making sure that needs are translated and understood correctly and delivered in the best way possible.
Yêu Cầu Công Việc
- Minimum 2 years of experience in procurement/working with marketing agencies.
- Bachelor's Degree required.
- Knowledge of digital marketing, SEM, SEO.
- Know how to use google analytics is desirable.
- Knowledge of marketing related fields and products.
- Good communication skills, dynamic.
- Good negotiation, persuasion and presentation skills.
- Good planning and time management skills.
- Enthusiastic, responsible, able to work under high pressure.
- Proficient in the use of office computers, purchasing software systems and word processing skills.
- Priority is given to candidates who have worked in the F&B and FMCG industry.
- Integrity, honest, careful.
- English communication.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Thương mại Milano hoạt động chủ yếu trong lĩnh vực sản xuất, phân phối, nhượng quyền và kinh doanh các sản phẩm đồ uống (không cồn). Hiện tại Công ty đã có hơn 1.400 cửa hàng nhượng quyền trên khắp cả nước. Trong năm nay, công ty phát triển thêm chuỗi thương hiệu Milano Premium với mong muốn mang đến một luồng gió mới cho ngành F&B nói chung và cà phê nói riêng. Mục tiêu của Milano Coffee là xây dựng một đội ngũ trẻ, năng động, sáng tạo mang lại sự phát triển hưng thịnh cho công ty trong hành trình những năm tiếp theo. Do đó, Công ty luôn mở ra nhiều cơ hội việc làm cho ứng viên và đào tạo sâu về chuyên môn nghiệp vụ. Hãy trở thành một thành viên của đại gia đình Milano Coffee các bạn nhé.