Mô tả công việc
- Prepare documents and attend meetings chaired by the General Director, including taking notes and drafting meeting minutes for distribution to attendees.
- Prepare periodic or ad-hoc reports for the General Director.
- Assist the General Director in discussions, negotiations, and agreements with partners for project implementation.
- Ensure timely completion of projects assigned by the General Director.
- Perform additional tasks as requested by the General Director.
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree in Economics, Business Administration, or a related field.
- Proficiency in English, including all four skills: listening, speaking, reading, and writing.
- Strong organizational and management skills.
- High adaptability.
- Excellent communication and presentation skills.
- Strong analytical and problem-solving abilities.
- Ability to work effectively both independently and as part of a team.
Quyền lợi được hưởng
- Salary: Negotiation
- Regularly attend courses for professional and skill development.
- Lunch allowance
- Bonuses for the holidays and New Year in accordance with corporate policy
- Take part in yearly team-building and travel programs
- Take full advantage of benefits under labor law
- Business allowance
- A laptop and SIM phone are provided
TUMYS HOMES là công ty chuyên đầu tư các dự án bất động sản. Chúng tôi mong muốn tìm được những bạn trẻ có năng lực và nghị lực dám đương đầu thử thách, tham gia đội ngũ để cùng nhau biến giấc mơ thành hiện thực
Tập đoàn Bất động sản TUMYS HOMES là một trong những tập đoàn Bất động sản đi tiên phong phát triển các dự án chung cư trung và cao cấp tại các vùng kinh tế trọng điểm ở TP.HCM và các khu vực khác trong cả nước.