Mô tả công việc
This role will work to increase revenue, grow market share and create a compelling experience that steers customers towards booking on our direct online property channels. The Manager of eCommerce and Digital serves as a thought leader to their hotel’s marketing, sales, and revenue management teams, providing local area and country-wide insight to enhance their digital experience. To this end, he/she will be in touch with their regional eCommerce and Digital Services team on a regular basis to make sure they are fully activated and optimized on Marriott.com and appropriate in-language global sites.
The role partners hand in hand with their colleagues in the cluster marketing team to engage current and would-be customers with targeted messaging that’s relevant, on-brand, and genuinely engaging. From time to time this role also provides eCommerce communication, training, education, reporting and analysis to digital, marketing, and sales teams on property.
Quyền lợi được hưởng
5 working days, 2 days-off/ week
Yêu cầu công việc
Bachelor or above level of E-commerce, Business Administrative, Sales & Marketing, Hospitality Management or related field
At least 3-5 years experience in Sales & Marketing, Digital in 4-5 star hotels& resort, agency is preferred
Management skills, leadership skill, critical thinking and a whole heart for Marriott International
Yêu cầu hồ sơ
For any inquires, please contact +84 236 398 7979 (Ms. Chi HR)
TUMYS HOMES là công ty chuyên đầu tư các dự án bất động sản. Chúng tôi mong muốn tìm được những bạn trẻ có năng lực và nghị lực dám đương đầu thử thách, tham gia đội ngũ để cùng nhau biến giấc mơ thành hiện thực
Tập đoàn Bất động sản TUMYS HOMES là một trong những tập đoàn Bất động sản đi tiên phong phát triển các dự án chung cư trung và cao cấp tại các vùng kinh tế trọng điểm ở TP.HCM và các khu vực khác trong cả nước.