Việc làm TUMYS HOMES

Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Thương Mại Tùng Mỹ
Front Office Manager/Trưởng bộ phận Tiền sảnh
TUMYS HOMES
28 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 19/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Hội An - Quảng Nam

Mô tả công việc

SUPPORTING MANAGEMENT OF FRONT DESK TEAM

  • Utilizes interpersonal and communication skills to lead, influence, and encourage others; advocates sound financial/business decision making; demonstrates honesty/integrity; leads by example.
  • Encourages and builds mutual trust, respect, and cooperation among team members.
  • Supervises and manages employees. Managing all day-to-day operations.
  • Ensures employee recognition is taking place on all shifts.
  • Establishes and maintains open, collaborative relationships with employees.

MONITORING AND SUPPORTING PROGRESS TOWARD GUEST SERVICES AND FRONT DESK GOALS

  • Manages day-to-day operations, ensuring the quality, standards and meeting the expectations of the customers on a daily basis.
  • Handles complaints, settling disputes, and resolving grievances and conflicts, or otherwise negotiating with others.
  • Strives to improve service performance.
  • Participates in the development and implementation of corrective action plans based on review of comment cards and guest satisfac
  • Emphasizes guest satisfaction during all departmental meetings and focuses on continuous improvement.

ENSURING EXCEPTIONAL CUSTOMER SERVICE

  • Provides service that are above and beyond for customer satisfaction and retention.
  • Improves service by communicating and assisting individuals to understand guest needs, providing guidance, feedback and individual coaching when needed.
  • Serves as a role model to demonstrate appropriate behaviors.
  • Handles guest problems and complaints effectively.

MANAGING PROJECTS AND POLICIES

  • Implements the customer recognition/service program, communicating and ensuring the process.
  • Ensures compliance with all Front Office policies, standards and procedures.
  • Monitors adherence to all credit policies and procedures to reduce bad debts and rebates.

Quyền lợi được hưởng

  • Attractive remuneration packages
  • Competitive salary | 13th salary month
  • 05 working days | 02 days off per week
  • Uniforms and nutritious meals in shifts are provided by the Hotel | Free parking for motorbikes and cars
  • Discounted rates apply when using services at properties
  • Participating in ultimate phenomenal activities for employees
  • National and international training courses
  • Periodic health check | Accident insurance 24/7
  • Opportunity to grow career at the most luxurious 5-star hotel group in the world.

Yêu cầu công việc

  • Minimum 5 years experience in the guest services, front desk, or related professional area.
  • BA from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major.

Yêu cầu hồ sơ

Contact Number +84 235 3753 333

Personal Incharge Mr. Vinh

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
85 Hai Bà Trưng, P. Bến Nghé, Q. 1, TP.HCM

TUMYS HOMES là công ty chuyên đầu tư các dự án bất động sản. Chúng tôi mong muốn tìm được những bạn trẻ có năng lực và nghị lực dám đương đầu thử thách, tham gia đội ngũ để cùng nhau biến giấc mơ thành hiện thực

Tập đoàn Bất động sản TUMYS HOMES là một trong những tập đoàn Bất động sản đi tiên phong phát triển các dự án chung cư trung và cao cấp tại các vùng kinh tế trọng điểm ở TP.HCM và các khu vực khác trong cả nước.

Những nghề phổ biến tại TUMYS HOMES

Bạn làm việc tại TUMYS HOMES? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TUMYS HOMES

TUMYS HOMES

Click để đánh giá