Công Ty Thương Mại Và Đầu Tư Sài Gòn - Viêng Chăn

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Công Ty Thương Mại Và Đầu Tư Sài Gòn - Viêng Chăn

Cập nhật 20/09/2024 12:13
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Thương Mại Và Đầu Tư Sài Gòn - Viêng Chăn
Senior Integrated Media Marketing Executive
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 18/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo

Mô tả Công việc

OVERVIEW: The Senior Integrated Media Marketing Executive is responsible for managing the execution of media campaigns, ensuring that all activities are aligned with the marketing objectives. This role requires close collaboration with internal teams and external partners to ensure the smooth execution of campaigns. The Media Executive will also be responsible for optimizing campaigns, conducting post-campaign analysis, and ensuring that all media activities meet the required goals for cost-efficiency, service quality, and timeliness.

KEY RESPONSIBILITIES:

1. Project Management Oversight:

• Oversee project management to ensure the smooth execution of all media campaigns, from planning to airing.

• Work closely with internal teams and external partners to ensure campaign progress and quality are maintained.

2. Campaign Airing Management:

• Manage the entire airing process, ensuring all campaigns are aired on time and meet established objectives.

• Coordinate with relevant departments and media partners to ensure seamless execution of media plans.

3. Campaign Optimization:

• Continuously review campaign performance, optimize based on real-time data, and apply key learnings to improve outcomes.

• Track actual campaign execution and make timely adjustments to meet the goals.

4. Post-Campaign Analysis:

• Organize and conduct evaluations of campaign execution both before and after campaigns to ensure effectiveness and goal achievement.

• Conduct post-campaign analysis to derive insights and recommendations for future campaigns, ensuring ongoing improvements in media strategy.

5. Supporting Planning & Partner Management:

• Collaborate with brand team to develop integrated plans for digital, TV, social, influencer, PR and other media channels.

• Assist the Marketing Communication Lead in managing relationships with advertising service providers, ensuring the full and timely delivery of agreed services and benefits.

6. Progress Monitoring & Reporting:

• Track and update campaign progress weekly, ensuring timely communication with direct management and project teams.

• Ensure compliance with all processes and proper documentation of campaign activities.

• Prepare reports and complete other related tasks as assigned by the Integrated Media Marketing Manager

Yêu Cầu Công Việc

I. SKILLS & QUALIFICATIONS

1. Project Management:

• Strong project management skills to ensure the timely and efficient execution of media campaigns.

2. Optimization & Analysis:

• Proficiency in using data and analytics tools to monitor and evaluate campaign performance and provide actionable insights.

• Expertise in operating digital ad platforms (Google, Meta, TikTok) and tracking platforms (GA4, etc.)

3. Creativity & Adaptability:

• Ability to quickly adapt to new trends in media and offer creative and effective media solutions.

4. Collaboration Skills:

• Excellent teamwork and collaboration skills, with the ability to work effectively with both internal teams and external media partners.

II. EXPERIENCE

• Bachelor’s degree in Marketing, Communications, or a related field.

2-3 years of experience in media planning or advertising, preferably in media or marketing project management.

• Experience with digital transformation projects and multi-platform campaigns is a plus

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
10 Tân Trào, Tân Phú, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Thương Mại Và Đầu Tư Sài Gòn - Viêng Chăn
Công Ty Thương Mại Và Đầu Tư Sài Gòn - Viêng Chăn Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công ty NNC Pharma là Công ty liên doanh Việt Nam – Lào thành lập năm 2008. Công ty NNC là Công ty tiếp thị và phân phối dược phẩm, thiết bị y tế và hàng tiêu dùng FMCG có trụ sở chính tại Thủ đô Viêng Chăn - Lào, 3 Chi nhánh tại 3 miền của nước Lào và có 3 văn phòng tại Hà Nội, Hồ Chí Minh và Thái Lan. Công ty NNC hướng đến trở thành một tập đoàn thương mại - sản xuất - công nghiệp uy tín và hiệu quả tại Lào.

 

Những nghề phổ biến tại Công Ty Thương Mại Và Đầu Tư Sài Gòn - Viêng Chăn

Bạn làm việc tại Công Ty Thương Mại Và Đầu Tư Sài Gòn - Viêng Chăn? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty Thương Mại Và Đầu Tư Sài Gòn - Viêng Chăn

Công Ty Thương Mại Và Đầu Tư Sài Gòn - Viêng Chăn

Click để đánh giá