Việc làm Gimasys

Cập nhật 02/11/2024 12:40
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Tích hợp Hệ thống quản lý Quốc tế (Gimasys)
Associate Account Manager
Gimasys 3.9★
24 đánh giá 52 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 13/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Du lịch nước ngoài
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

A. OVERVIEW OF THE ROLE:

The Account Manager role is responsible for successful delivery from project commencement to project completion, through the Initiating, planning, execution, monitoring and control and closing phases.

B. ROLE AND RESPONSIBILITIES:

1. Planning (30%):

- Preparing, presenting, and selling strategies, communication plans, creative concepts and execution plans to clients.

- Being capable to allocate the budget effectively, judge the quotations and add value to the daily job to control the strategic direction, communication plan, creative concept and execution plan to client.

- Evaluating ideas in the internal review sessions.

2. Project Management (20%):

- Creating and managing project timing and budgets with all relevant department personnel: Operation Department, Creative Department, Production Department.

- Successfully lead team to run and manage the projects on day to day basic to deliver project quality, good profit, and client satisfaction.

- Managing and checking creative work, production output, testing,…

- Troubleshooting problems and work with relevant people to address these issues.

- Preparing and submitting estimated cost to Account Director.

- Coordinating budget processes with Finance Dept., Operation Dept.

- Managing P&L as approved by Account Director.

- Verifying and proposing recommendations for Cost Estimate, Expense, Contract,…

- Evaluating performance after projects.

- Being responsible for the team’s KPIs (Billing and Profit).

3. Show Development (10%):

- Guiding the team to develop storyboards of performances, video clips, visuals following the show contents.

- Working with suppliers of production, LED screens, AV system, stage effects, Choreographer, Visual designers, Audio producers... to develop event concept and bring it to the real show on stage.

- Reviewing all final results and suggest improvements if required.

4. Client Management (20%):

- Being the main daily contact for assigned accounts and projects.

- Earning the trust of clients by delivering dedicated, attentive services.

- Negotiating with clients and internal teams for maintaining the consistency of approved proposal.

- Annual survey to optimize the Client’s satisfaction.

5. People management (20%):

- Leading, inspiring and driving the team to achieve the objectives (billing, profit, client building, people development and process improvement).

- Developing the team by coaching and training team member to improve skills.

- Building the teamwork spirit; making evaluations of performance of the staff.

- Contributing in working process improvement (internal, inter-companies, external).

Yêu Cầu Công Việc

A. QUALIFICATION & EXPERIENCES:

- Bachelor’s degree.

- At least 3-year experience in the same position in the service industry.

- Experience across various marketing disciplines, e.g. events, activation, sales promotion, digital is an advantage.

- Solid working experience in one of leading below the line agencies.

B. SKILLS:

1. Soft skills:

- Good time management and organizational skills.

- A positive and strong leader.

- Excellent troubleshooting and solution-finding skills in terms of staff and projects.

- Aesthetic, adaptable, tenacious, systematic, innovative and insightful.

2. Competency skills:

- Strong understanding of customer and market dynamic requirements.

- Good written skill, particularly in relation to proposals and presentation.

- Good English in verbal and written communication.

- Proven track record of delivery on projects in terms of time, budget, and other client KPIs.

-  Passionate and driven in everything you do, and filtering that approach through the teams and the organization as a whole.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
9 Nguyễn Hữu Cảnh, Phường 19, Quận Bình Thạnh, TP.HCM

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 20 - 35
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 137 Tô Hiệu, Phường Nghĩa Đô, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Thành lập từ năm 2004, với hơn 18 năm kinh nghiệm, Công ty TNHH Tích hợp Hệ thống quản lý Quốc tế (Gimasys) đã trở thành đối tác tin cậy và uy tín cho các dự án công nghệ thông tin, cung cấp các giải pháp chuyển đổi số cho doanh nghiệp.

Trên chặng đường phát triển của mình, Gimasys đã thiết lập mối quan hệ đối tác và trở thành nhà cung cấp hàng đầu của các Tập đoàn Công nghệ lớn trên Thế Giới, như Salesforce, Oracle, NetSuite và Google.

Với sự liên kết chặt chẽ này, Gimasys khẳng định luôn bắt kịp các xu hướng công nghệ mới nhất và luôn sẵn sàng đáp ứng các nhu cầu cải tiến của doanh nghiệp.


Review Gimasys

3.9
24 review

14/05/2024
Nhân viên IT tại Hà Nội

Chế độ phúc lợi, môi trường văn hoá nhìn chung thì ổn(RV)

14/05/2024
Nhân viên IT tại Hà Nội

Các sếp rất quan tâm nhân viên, tạo điều kiện phát triển(RV)

14/05/2024
Nhân viên IT tại Hà Nội

Công ty về phúc lợi, chế độ thì oke(RV)

Những nghề phổ biến tại Gimasys

Bạn làm việc tại Gimasys? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Gimasys

Gimasys

Click để đánh giá