Mô tả công việc
Responsible for sales revenue & others KPI assigned by the Company at assigned accounts/region.
Develop and execute the account plan including monthly forecast, trading terms, promotion budget, visibility, key event of account assigned by the Company.
Manage senior sales sup/Sales sup/Sales team to achieve company target.
Monitor account's performane, review & propose action plan to improve performance.
Maintain good business relationships with customers, principles and internal departments in executing programs and following policies and procedures.
Work closely with the cross-functional teams to ensure efficient and effectively execution.
Frequently field visit to update market intelligent & ensure al the plan are executed properly in market
Monitor team key performance indicators achievement. Conduct regular reviews to provide feedback on achievements, performance gaps and requirements for improvement.
Undertake other tasks requested by Line Manager
Responsible for sales revenue & others KPI assigned by the Company at assigned accounts/region.
Develop and execute the account plan including monthly forecast, trading terms, promotion budget, visibility, key event of account assigned by the Company.
Manage senior sales sup/Sales sup/Sales team to achieve company target.
Monitor account's performane, review & propose action plan to improve performance.
Maintain good business relationships with customers, principles and internal departments in executing programs and following policies and procedures.
Work closely with the cross-functional teams to ensure efficient and effectively execution.
Frequently field visit to update market intelligent & ensure al the plan are executed properly in market
Monitor team key performance indicators achievement. Conduct regular reviews to provide feedback on achievements, performance gaps and requirements for improvement.
Undertake other tasks requested by Line Manager
Yêu cầu công việc
At least 05 -10 years of equivalent experience in FMCG advantage.
Good communication and negotiation with customers in different levels.
Excellent relationship and networking skills, planning skills.
Understanding the market, familiar with the management area.
Good management, problem solving, working in pressure
Coaching, training for staffs.
Enthusiasm, result-oriented.
Quyền lợi được hưởng
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Thành lập từ năm 2004, với hơn 18 năm kinh nghiệm, Công ty TNHH Tích hợp Hệ thống quản lý Quốc tế (Gimasys) đã trở thành đối tác tin cậy và uy tín cho các dự án công nghệ thông tin, cung cấp các giải pháp chuyển đổi số cho doanh nghiệp.
Trên chặng đường phát triển của mình, Gimasys đã thiết lập mối quan hệ đối tác và trở thành nhà cung cấp hàng đầu của các Tập đoàn Công nghệ lớn trên Thế Giới, như Salesforce, Oracle, NetSuite và Google.
Với sự liên kết chặt chẽ này, Gimasys khẳng định luôn bắt kịp các xu hướng công nghệ mới nhất và luôn sẵn sàng đáp ứng các nhu cầu cải tiến của doanh nghiệp.
Review Gimasys
Chế độ phúc lợi, môi trường văn hoá nhìn chung thì ổn(RV)
Các sếp rất quan tâm nhân viên, tạo điều kiện phát triển(RV)
Công ty về phúc lợi, chế độ thì oke(RV)