Việc làm Gimasys

Cập nhật 02/11/2024 12:40
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Tích hợp Hệ thống quản lý Quốc tế (Gimasys)
Account Supervisor
Gimasys 3.9★
24 đánh giá 52 việc làm 41 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/01/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Bình Thạnh

Chi tiết công việc

A. OVERVIEW OF THE ROLE:
An Account Supervisor as an independent and senior contact point for the client and the team. He/ She shall have expertise in organizing projects and able to up sales if needed.

B. ROLE AND RESPONSIBILITIES:
1. Planning (30%):
- Working closely with Client/Project leader to understand and identify client's briefs.
- Researching and brainstorming to devise an campaign that meets the client's requirements.
- Managing timeline during the journey of planning process.
- Developing the proposal (partly or wholesome) under the directions of line manager.

2. Project Management (30%):
- Coordinating and communicating with clients, internal & external teams in an effective way to make sure the jobs done timely and in line with strategic directions to deliver projects, good profit, and client satisfaction.
- Coordinating and communicating externally and internally in an effective way.
- Preparing quotations, working schedules, contact reports, pre-cost, post-cost, final reports.
- Managing the creative outcome based on discussion results.
- Alerting to direct supervisor potential, problems during execution.
- Continuously update new Marketing trends, campaigns locally or globally to share internal teams.

3. Show Development (20%):
- Working closely with line manager to build up the event concept and the show content.
- Developing storyboards of performances, video clips, visuals following the show content.

4. Client Management (10%):
- Supporting SAM/AM to up sales current clients and maitain through years.

5. People management (10%):
- Developing the team by coaching and training team members to improve skills.

YÊU CẦU CÔNG VIỆC
A. QUALIFICATION & EXPERIENCES:
- Bachelor’s degree.
- At least 1-year experience of Account Management in Event & Activation field.
- Experience across various brands, advertising, marketing disciplines, e.g. events, activation, sales promotion, digital is an advantage.

B. SKILLS:
1. Soft skills:
- Good time management.
- Planning & organizational skills.
- Aesthetic, adaptable, tenacious, systematic, innovative and insightful.

2. Competency skills:
- Having knowledge of branding, marketing & technical trends.
- Good written skill, particularly in relation to proposals and presentation.
- Good English in verbal and written communication.
- Having own style, clear attitude & point of view.
- Having experience in good managing integrated Marketing campaign would be an advantage.
- Having result-driven mindset with attention to detail.
- Proven track record of delivery on projects in terms of time, budget, and other client KPIs.
- Passionate and driven in everything you do, and filtering that approach through the teams and the organization as a whole.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 137 Tô Hiệu, Phường Nghĩa Đô, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Thành lập từ năm 2004, với hơn 18 năm kinh nghiệm, Công ty TNHH Tích hợp Hệ thống quản lý Quốc tế (Gimasys) đã trở thành đối tác tin cậy và uy tín cho các dự án công nghệ thông tin, cung cấp các giải pháp chuyển đổi số cho doanh nghiệp.

Trên chặng đường phát triển của mình, Gimasys đã thiết lập mối quan hệ đối tác và trở thành nhà cung cấp hàng đầu của các Tập đoàn Công nghệ lớn trên Thế Giới, như Salesforce, Oracle, NetSuite và Google.

Với sự liên kết chặt chẽ này, Gimasys khẳng định luôn bắt kịp các xu hướng công nghệ mới nhất và luôn sẵn sàng đáp ứng các nhu cầu cải tiến của doanh nghiệp.


Review Gimasys

3.9
24 review

14/05/2024
Nhân viên IT tại Hà Nội

Chế độ phúc lợi, môi trường văn hoá nhìn chung thì ổn(RV)

14/05/2024
Nhân viên IT tại Hà Nội

Các sếp rất quan tâm nhân viên, tạo điều kiện phát triển(RV)

14/05/2024
Nhân viên IT tại Hà Nội

Công ty về phúc lợi, chế độ thì oke(RV)

Những nghề phổ biến tại Gimasys

Bạn làm việc tại Gimasys? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Gimasys

Gimasys

Click để đánh giá