Chi tiết công việc
- Manage and keep good relationship with Clients to identify strategy to greatly meet their requirements;
- Execute projects’ lifecycle, ensuring adequate resources;
- Estimate and optimize budget to deliver positive return on marketing spend;
- Coordinate campaign brainstorming and planning with Planners;
- Be responsible for quality of deliverables, timeline and KPIs delivery commitment;
- Address client queries effectively and in a timely manner;
- Creating dependable, organized and clear communications across all departments;
- Brief & work with 3rd party (media, social listening, social management platform, community, research);
- Consolidate campaign report and present to client.
- At least 5 years of experience in agency and knowledge of various categories of brand;
- Proficient in English (especially writing and speaking);
- Always stay up-to-date of target audience trends and behaviors;
- Amazing communication and presentation skills;
- Strong problem solving, time and multi-task management & leadership skills;
- Proactive attitude and the ability to multi-task and set/meet aggressive deadlines;
- Creative thinking and regular idea generation;
- Client service mindset & project management skill.
Thành lập từ năm 2004, với hơn 18 năm kinh nghiệm, Công ty TNHH Tích hợp Hệ thống quản lý Quốc tế (Gimasys) đã trở thành đối tác tin cậy và uy tín cho các dự án công nghệ thông tin, cung cấp các giải pháp chuyển đổi số cho doanh nghiệp.
Trên chặng đường phát triển của mình, Gimasys đã thiết lập mối quan hệ đối tác và trở thành nhà cung cấp hàng đầu của các Tập đoàn Công nghệ lớn trên Thế Giới, như Salesforce, Oracle, NetSuite và Google.
Với sự liên kết chặt chẽ này, Gimasys khẳng định luôn bắt kịp các xu hướng công nghệ mới nhất và luôn sẵn sàng đáp ứng các nhu cầu cải tiến của doanh nghiệp.
Review Gimasys
Chế độ phúc lợi, môi trường văn hoá nhìn chung thì ổn(RV)
Các sếp rất quan tâm nhân viên, tạo điều kiện phát triển(RV)
Công ty về phúc lợi, chế độ thì oke(RV)