Các phòng ban đang tuyển dụng tại Vi Nguyễn - Da vinci

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Dịch vụ khách hàng
Vận tải
Giáo dục

Việc làm Vi Nguyễn - Da vinci

Cập nhật 12/02/2025 22:28
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH TƯ VẤN VÀ PHÁT TRIỂN ĐẦU TƯ DA VINCI
Call Center/Customer Service Staff (Non-voice)
Vi Nguyễn - Da vinci
51 việc làm 7 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 07/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 16/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Team Management:

- Being the person who is in charged ofhandling inquiries from channels: Email/ Daikin VietnamApplication/Homepage/ Facebook/ Official Zalo/ System Integrated & manyFeatures to support directly SS/technician/dealers/ other depts in CallCenter, as "Lead Team Non voice channels"

- Being the person who works directly withthe supervisor of Service Center/ connect directly to PIC from otherdepartments to make smooth process in operation.

- Being the person who works directly withQuality Control Team in Call center to push Call agent improvement.

- Deploy the requirements of the management to other teams exactly & specifically.

- Record problems arising from teams andoffer solutions or ask consultation from leader (if necessary).

- Check the operation process of the teams& raise proposal to make adjustment (if necessary).

- Check operation, KPIs monthly & reportmonthly to Call management.

2. KPI Management:

- Control and monitor Call Center dispatchtime during the day and make necessary, timely adjustments.

- Control agents coordination by team toachieve KPI.

- Ensure quality for answering content forchannels in charged about: accuracy, timely.

- Implement assigned reports.

3. Training Planning:

- Discuss & follow with Quality ControlTeam to check & make adjustment for effective operation.

- Support training team tobuild suitable training content & plan.

Yêu Cầu Công Việc

- University degree in Social & Science, Education or English major or related major to the job- At least 1 year of experience in Customer Service, Call center, Agency Admin/Support

- Good at English, especially listening & speaking

- Advanced MS Word, MS Excel and MS PowerPoint is a plus


- Demonstrated ability to handle multiple tasks


- A willingness to learn continuously and to adapt to new conditions


- Strong communication skills with people of all levels and team managing skills


- Positive attitude and focus on customer service

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH TƯ VẤN VÀ PHÁT TRIỂN ĐẦU TƯ DA VINCI
Vi Nguyễn - Da vinci Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
115 Đường 52-AP, khu phố 2, Phường An Phú, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Da Vinci Academy là đơn vị đầu tiên hiện đang huấn luyện và đào tạo nhà đầu tư chuyên nghiệp tại Việt Nam theo phương pháp phân tích kĩ thuật.
Da Vinci Academy là đơn vị đầu tiên hiện đang huấn luyện và đào tạo nhà đầu tư chuyên nghiệp tại Việt Nam theo phương pháp phân tích kĩ thuật.
Với hơn 5 năm phát triển, Da Vinci hiện có mặt tại 4 thành phố lớn Hà Nội, Hồ Chí Minh, Đà Nẵng, Hải Phòng với hơn 5000 học viên được đào tạo. Các chương trình huấn luyện chuyên sâu giúp học viên có thể đầu tư thành thạo và chiến thắng trên các thị trường tài chính như Chứng khoán, Ngoại hối (Forex), Tiền ảo (bitcoin).
Tôn chỉ của Da Vinci: “Ai cũng có thể đầu tư thành công nếu được đào tạo”a

Những nghề phổ biến tại Vi Nguyễn - Da vinci

Bạn làm việc tại Vi Nguyễn - Da vinci? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Vi Nguyễn - Da vinci

Vi Nguyễn - Da vinci

Click để đánh giá