Job Descriptions:
Take responsibility for product marketing and application training for dealers and customers, including modality products, such as CT, MRI and console software.
Application training
· Conducting application training for internal side, Healthcare Professionals & Distributors in the proper use of our products at the installation period.
· Providing after-sale service related to the use manual if customers have difficulty.
Product Marketing:
· Analyzing demand of stakeholders to identify opportunities, determines product requirements and inform marketing strategies.
· Gathering and analyzing marketplace trends and customers, competitors’ data.
· Coordinating with Medical Marketing Leader/ Product Assistant Manager/ Business Manager to develop and implement a comprehensive marketing plans and strategies.
Preparation marketing Materials
· Creating the marketing materials such as presentation, video, leaflet… which based on the official information from HQ or other parties to support sales & Marketing in promoting and selling products.
· Preparing or translating technical documents from English to Vietnamese.
Any other assigned job duties as per assigned by the management.
Job Requirements:
· Bachelor’s degree (or equivalent) in business administration, or related field. Medical/ biotechnology/ radiography/ medical imaging background is a plus point.
· Have +5 experience-year working in medical equipment Business. Experience in Radiology field is a plus point.
· Good at listening and mutual communication skill in English.
· Good at critical-thinking and problem-solving skills.
· Ability to act with integrity, professionalism, and confidentiality.
· Possessing a strong sense of ownership and being accountable for missions, overcome challenges and difficulties to pursue the final goals.
· Ability to generate ideas/ initiatives/innovations that create value and improve processes instead of just following the previous way.
· Great ability to work with internal and external stakeholders to maintain positive relationships by managing their expectations as well as the desired outcome appropriately is known.
· Willingness and ability to travel.
Công ty TNHH Vision International thuộc công ty mẹ Fusheng Precision của Đài Loan, được thành lập năm 2003 tại khu công nghiệp VSIP I, Thuận An, Tỉnh Bình Dương. Công ty Fusheng Precision là tập đoàn sản xuất gậy đánh Golf lớn nhất trên thế giới, đồng thời cũng giành được rất nhiều giải thưởng lớn tại Đài Loan:
- Năm 2004, đứng thứ 29 trong số 50 công ty có lợi nhuận cao nhất
- Năm 2009, đứng vị trí thứ nhất trong ngành sản xuất dụng cụ thể thao
- Năm 2011, đứng thứ 121 trong top 1000 công ty hàng đầu trong ngành công nghiệp sản xuất tại Đài Loan.
- Năm 2014, Top 100 công ty thương mại xuất khẩu của Đài Loan
Sản phẩm chủ yếu của công ty là dụng cụ thể thao, đặc biệt là gậy đánh Golf, xuất khẩu linh kiện cho ngành công nghiệp chính xác như linh kiện ô tô, máy bay, hàng không vũ trụ,…
Khách hàng chính đều là những thương hiệu nổi tiếng trên thế giới như: PING, TITLEIST, CALLAWAY, COBRA
Quan niệm kinh doanh: Thực sự cầu thị, Tinh ích cầu tinh, Truy cầu trác việt, Phong phú nhân sinh