· Developingand implementing purchasing strategies.
· Preparingcost estimatesand managing budgets.
· Make MRP report and controlmaterial
· Issuingregular orders orwhenever demand isrequired.
· Managingdaily purchasingactivities,supervising staff, and allocating tasks.
· Managingsupplier relationsand negotiatingcontracts, prices, timelines, etc.
· Maintainingthe supplierdatabase, purchaserecords, and related documentation.
· Coordinatingwith inventorycontrol to determineand manage inventory needs.
· Managingthe maintenance ofoffice/manufacturingequipment and machinery.
· Ensuringthat all procureditems meet therequired quality standards and specifications.
· Workingto improvepurchasing systems andprocesses.
· Findsolution and suggestsolving defectedquantity and material slow moving monthly
· Makingclaim to supplier ifany quality issues
· Trainingnew employees inthe purchasing processand how to use the purchasing system.
· Assignworks for otherpeople when being absent. Acceptto be transferred, assigned,arrangedtasks by manager to be suitable withcompany business situation.
· Completeassigned KPI inMonth, Quarter and Year.
Working conditions:
- Workplace: Lot A1-6, Tan An Hoi Ward, Cu Chi District, HCMC.(shuttle bus from Hochiminh City).
- Working hour: [protected info] (Monday - Saturday).· To set up delivery schedule, receive or reject material in some cases of decision scope
· Degree in businessadministration or a related field.
· Experience as apurchasing manager or in a similar position.
· Deep knowledge ofinventory and supply chain management.
· Supervisory andmanagement experience.
· Proficiency in Microsoft Office and purchasing software (ERP or SAP...).
· Excellent communication skills, both written and verbal.
Other skills:
· Strong critical thinkingand negotiation skills.
· Strong planning andorganizational skills.
· Ability to work independently.
· To work under highpressure.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Tăng lương
Công tác phí
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
CÔNG TY TNHH YKK VIỆT NAM dựa trên Công ty Nhật Bản được thành lập từ năm 1934. Chúng tôi là công ty hàng đầu về các sản phẩm ốc vít và sản phẩm kiến trúc được bán trên 70 quốc gia trên toàn thế giới. Là công ty thành viên của Tập đoàn, YKK Việt Nam được thành lập vào năm 1998, là Công ty Linh kiện thứ 10 tại Khu vực ASAO (Châu Á Nam Á & Châu Đại Dương). Với sự hỗ trợ của các khách hàng, đối tác kinh doanh và nhân viên quý giá, chúng tôi đã mở rộng hoạt động kinh doanh và tin rằng mình có thể đóng góp hơn nữa cho sự phát triển của ngành May mặc, Giày dép và Hành lý tại Việt Nam. Chúng tôi có 2 nhà máy tại huyện Nhon Trạch, tỉnh Đồng Nai và huyện Đồng Văn, tỉnh Hà Nam, trụ sở chính tại TP.HCM và hai chi nhánh tại Hà Nội và Phnom Penh.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Thể thao
- Hoạt động thiện nguyện
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- 1998: Công ty được thành lập
Mission
- Với sự hỗ trợ của các khách hàng, đối tác kinh doanh và nhân viên quý giá, chúng tôi đã mở rộng hoạt động kinh doanh và tin rằng mình có thể đóng góp hơn nữa cho sự phát triển của ngành May mặc, Giày dép và Hành lý tại Việt Nam. Chúng tôi có 2 nhà máy tại huyện Nhon Trạch, tỉnh Đồng Nai và huyện Đồng Văn, tỉnh Hà Nam, trụ sở chính tại TP.HCM và hai chi nhánh tại Hà Nội và Phnom Penh.